Qısa məzmun
Mandarin.az Baş mühasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Təsərrüfat əməliyyatların mühasibat kitablarında Azərbaycan Respublikası vergi, sosial sığorta, əmək və digər qanunvericiliklərin tələblərinə uyğun əks olunmasının təmin olunması
- Vergi, DSMF, statistika, məşğulluq üzrə bəyannamələrin və hesabatların hazırlanmasının və vaxtlı-vaxtında aidiyyatı dövlət qurumlarına təqdim olunmasının təmin olunması
- Ödənişlərin Azərbaycan Respublikası vergi, sosial sığorta, əmək qanunvericiliklərin və AR Mərkəzi Bankın tələblərinə uyğun aparılmasının təmin olunması
- İmzalanacaq müqavilələrin Azərbaycan Respublikası vergi, sosial sığorta, əmək və digər qanunvericiliklərin tələblərinə uyğun hazırlanmasının təmin olunması
- Əmək haqqı cədvəllərin hazırlanması, hesablanması və işçilərlə hesablaşmalar prosesinə birbaşa nəzarət
- Xəstəlik vərəqələrin hazırlanması, hesablanması və həmin vərəqələr üzrə hesablaşmalara birbaşa nəzarət
- Şirkərin aylıq, rüblük və illik maliyyə və idarəetmə hesabatların zamanında hazırlnaması üçün “Dövr bağlanışı” ilə bağlı (Month End Closing) əməliyyatların zamanında tamamlanmasının və “Dövriyyə cədvəlinin” (Trial Balance) zamanında hazırlanmasının təmin olunması
- On-line kargüzarlıq üzərindən aparılan yazışmalara nəzarət və daxil olan bütün sorğuların zamanında və qanunvericiliyə uyğun cavablandırılmasının təmin olunması
- Dövlət qurumları (vergi, DSMF, statistika, əmək müfəttişliyi, Mərkəzi Bank, gömrük və s.) ilə aparılan yazışmalara nəzarət və daxil olan bütün sorğuların zamanında və qanunvericiliyə uyğun cavablandırılmasının təmin olunması
- Maliyyə hesabatlarının və vergi bəyannamələrin yoxlanılması ilə bağlı audit prosesinin təşkil olunması və auditorlarla iş prosesinin koordinasıyası
- Dövlət orqanları tərəfindən aparılan səyyar yoxlamalar prosesinə nəzarət və həmin yoxlamalar zamanı şirkəti təmsil edərək şirkətin maraq və mövqeyinin müdafiəsini təmin etmək
- Təsərrüfat əməliyyatların şirkətin daxili siyasət və prosedurların tələblərinə uyğun aparılmasının təmin olunması
- Ehtiyac duyulduqda şirkətin daxili siyasət və prosedurlarında dəyişikliklərin edilməsi üçün təkliflərin hazırlanması və rəhbərliyə təqdim olunması
- Mühasibtalıq heyətinin işinin koordinasiyası və tənzimlənməsi
- Rəhbərlik tərəfindən verilən bütün tapşırıqların zamanında icra olunmasını təmin etmək
- Həm tabeçiliyində olan işçi heyətinə, həmdə rəhbərliyə lazım olan dəstəyi vermək
Tələblər:
- Ən azı 3 il baş mühasib vəzifəsində iş təcrübəsi
- Ali təhsil/ən azı bakalavr dərəcəsi (iqtisadiyyat profilli təhsili olanlara üstünlük verilir)
- BMHS (IFRS) mühasibat kurslarını keçmiş namizədlərə üstünlük verilir
- İngilis və rus dillərini bilən namizədlərə üstünlük verilir
- 1C: Mühasibat proqram təminatlarının istifadəçilərinə üstünlük verilir
İş qrafiki: 5 günlük
Əmək haqqı müsahibə əsasında təyin ediləcək.
Vakansiyaya müraciət üçün CV-nizi “Baş mühasib” mövzusu ilə hr@mandarin.az e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Karvan2002 MMC Mühasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Ə/h razılaşma yolu ilə. Xalq Bank Kredit İdarəsinin Hesabatlıq şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Mətanət A şirkəti Mühasib vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
GL ASC-dən Şabran şəhərində yerləşən filialları üzrə Xəzinədar əməliyyatçı işçi qəbulu elan edir. ...
Max Print Baş mühasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Dəqiqlik, detallara diqqət yetirmək qabiliyyəti olmalıdır. ...
Yelo Bank ASC PL/SQL üzrə kiçik mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Xalq Bank şirkəti "Şəki" filialının Kredit şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
ATB Bank Dayanıqlı inkişaf (ESG) üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Hajigabul Poultry Farm Company Audit Üzrə Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Hajigabul Poultry Farm Company Mühasib ( Şəmkir ) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
PASHA Bank Qeyri-maliyyə Risklərinin İdarə Edilməsi şöbəsində İnsidentlərin İdarə Edilməsi üzrə Baş Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...