Scope of Work:
- Prepare quotations, commercial offers and all required documentation
- Prepare tender documents
- Process requisitions, select and purchase required goods
- Make Commercial evaluation of received quotes
- Liaise, negotiate, and coordinate with suppliers for the best pricing, delivery and payment terms
- Perform all other related tasks as may be assigned by management
Requirements:
- Degree / Diploma confirming higher education
- Proficient in Microsoft Office programs (Word, Excel) advanced Excel skills are a must
- Minimum 3 years of experience in Sales, accounting, procurement or logistics
- Proactive and able to work independently in a highly multi-cultural and multi-task environment
- Professional proficiency in English, Azeri and Russian, all written and verbal
- Capable to manage deadlines and priorities
- Good understanding of INCOTERMS and related matters for customs procedures.
Salary: depends on candidate’s qualification
Interested candidates should submit CV’s and indicate the position applying for in the Subject line.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Satınalma üzrə Mütəxəssis
Mətanət A şirkəti Satınalma üzrə Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir ...
Tender üzrə mütəxəssis
Barkod Electronics Tender üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Satınalma üzrə təcrübəçi
Başak Group Satınalma üzrə təcrübəçi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
1200 — 1500 ₼
Daxili satınalma üzrə mütəxəssisBaşak Group şirkəti Daxili satınalma üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...