Qısa məzmun
Ə/h razılaşma yolu ilə. PAŞA Sığorta Biznes Proseslərin Optimallaşdırılması şöbəsinin rəhbəri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
“PAŞA Sığorta” ASC namizədləri Biznes Proseslərin Optimallaşdırılması şöbəsinin rəhbəri vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
Vəzifə və Öhdəliklər:
- Təşkilatın effektivliyinin dəyərləndirilməsi məqsədi ilə performansın idarəolunması proseslərinə dəstək olmaq;
- Şöbənin işçiləri arasında iş bölgüsü aparır və onların icrasına nəzarət etmək;
- Şirkət daxilində icra olunan prosedurlar üzrə məlumatları toplamaq;
- Proseslər üzrə müvafiq blok-sxemlər təhlil etmək və departamentin direktoruna təkliflər vermək;
- PAŞA Sığortada strateji layihələrin icra statuslarına və departamentlər üzrə spesifik təşəbbüslərin həyata keçirilməsinə dəstək vermək;
- Şirkət daxilində yaradılmış olan işçi qruplarında iştirak etmək;
- Biznes proseslərin idarə edilməsi və daimi şəkildə təkmilləşdirilməsi üçün faydalı hesab olunan bütün məlumatları struktur bölmələrdən əldə etmək və müvafiq tələblərin formalaşdırılmasına nəzarət etmək;
- Şirkətin müvafiq proqram təminatında yeni və təkmilləşdirilmiş biznes proseslərin tətbiq edilməsinə dəstək vermək;
- Şirkətin bütün satış kanallarında vaxtaşırı xronometrajları təşkil etmək;
- Hazırlanmış yeni biznes proseslərin Şirkətin müvafiq texniki mühitində test edilməsinə nəzarət etmək;
- Yeni funksional üzrə test və təlim sənədlərinin qaydalara uyğun tərtib edilməsini təşkil etmək;
- İcra olunan proseslər üzrə müvafiq təhlil hesabatlarını departament rəhbərinə təqdim etmək;
- Proseslər üzrə struktur bölmələrdən daxil olan müraciətləri cavablandırmaq;
- Müştəri xidməti səviyyəsinin artırılması məqsədi ilə digər zəruri mexanizmlər hazırlamaq və onların tətbiq edilməsi üçün müvafiq tədbirləri icra etmək;
- Birbaşa müdirin tapşırığına əsasən vəzifə təlimantında qeyd olunmamış işləri icra etmək.
BİLİKLƏR:
- Ali təhsil;
- Dil bilikləri Azərbaycan, ingilis və rus dillərini yüksək səviyyədə bilmək;
- Kompyuter bilikləri: Microsoft Office proqramından yüksək səviyyədə istifadə etmək bacarığı;
- Şirkətin əməliyyat sistemində aparılan əməliyyatları təhlil etmə bacarığı;
- Bilavasitə bu vəzifə təlimatı ilə nəzərdə tutulan işlərin yerinə yetirilməsində əsas sayılan qanunvericilik və normativ sənədlərinin tələblərini mükəmməl bilməli və işində rəhbər tutmalıdır;
TƏCRÜBƏ:
- Biznes proseslər sahəsində minimum 5 il iş təcrübəsi;
BACARIQLAR:
- Güclü kommunikasıya bacarığı.
- Beynəlxalq təcrübədə qəbul edilən proses metodologiyaları üzrə biliklər.
Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzü” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi recruitment@pasha-insurance.az ünvanına göndərin.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Bank Respublika ASC Məhsul sahibi (Product owner) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Perla mebel Goran mağazasına uçotçu vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Barkod Electronics Mühasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Regency Consulting and Tax Solutions MMC Aparıcı mühasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Regency Consulting and Tax Solutions MMC Kiçik - Mühasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Hajigabul Poultry Farm Company Audit Üzrə Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Zivar Restoranı Kassir vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Zivar Restoranı Mühasib (Restoran) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Expressbank ASC Risklərin İdarə edilməsi Departamenti, Kreditlərin monitorinqi şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
“Rabitəbank” ASC Marketinq Departamentinin Kartmane və Partnyorlarla iş şöbəsində Baş mütəxəssis/ Ekspert vəzifəsinə işə qəbul elan edir. ...
Expressbank ASC Risklərin İdarə edilməsi Departamenti, Kreditlərin monitorinqi şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Bank Respublika ASC Mikro kredit üzrə kiçik kredit mütəxəssisi (Sumqayıt filialı) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir ...