Requirements:
- An experience working with customers directly or over digital channels
- Collaborate with product managers, engineering, UX researcher and designers to design and implement chatbot enhancements.
- Work on one or more technical areas of applications
- Develop, create, and maintain our chatbot processes and procedures; as well as make recommendations for enhancements to materials as needed to enhance our customer’s experience.
- Able to multi-task and set priorities.
Oxşar vakansiya siyahısı:
600 — 800 ₼
Qeydiyyatçı (Receptionist)Port Rivoli Baku Qeydiyyatçı (Receptionist) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
400₼
Ofis işləri üzrə ƏməliyyatçıAzəriMed QSC Ofis işləri üzrə Əməliyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
449₼
QeydiyyatçıƏ/h razılaşma yolu ilə. Sağlam Ailə Qeydiyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Qeydiyyatçı
Arena Plaza Hotel & Apartments'ə Qeydiyyatçı axtarışındayıq. ...
Müştəri məmnuniyyəti üzrə qrup rəhbəri
Kontakt Home Müştəri məmnuniyyəti üzrə qrup rəhbəri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...