Qısa məzmun
Şam-Fi MMC Brand Manager vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətin inkişaf istiqamətini müəyyən etmək üçün mövcud portfelin daimi analizi – brendlər üzrə məbləğ, həcm, gəlirlilik, kq dəyəri, gəlirlilik faizi, nöqtə və sku başına satış
- Sku bazinda brendlər üzrə portfelin kvartallıq optimizasiyası – sku üzrə üzrə məbləğ, həcm, gəlirlilik, kq dəyəri, gəlirlilik faizi, nöqtə başına satış
- Kateqoriyalar üzrə bazar paylarının çıxarılması, prioritet kateqoriyaların və böyümə imkanlarının müəyyən edilməsi
- Ehtiyac yarandığı zaman seçilmiş kateqoriyalar üzrə istehlakçı araşdırmasının keçirilməsi, consumer insight-ların, istehlak üçün baryerlərin və triqqerlərin müəyyən edilməsi
- Satış, satınalma və maliyyə departamentləri ilə yeni çeşid və brendlər üçün qiymət əmələgəlmə prosesində iştirak və qiymət strategiyasının müəyyən edilməsi
- İstehsalçilarla brendlərin inkişaf planı və marketinq büdcəsi üzrə danışıqların aparılması
- Kateqoriya və brend strategiyaların və icra planlarının hazırlanması və icra edilməsi
- Brend planların icrası üçün 3-cü tərəflərlə iş: media, kreativ, btl, dijital, pr, çap agentliklərilə işlərin qurulmasi, idarə edilməsi
- İllik və aylıq brend satış planlarının hazırlanması və satışla birlikdə təsdiqlənməsi
- Yeni çeşidlərin və brendlərin gətirilməsi ilə bağlı təkliflərin hazırlanması
- Brend plana əsasən promo planın hazırlanması
- Brendlər üzrə satış kanallarının müəyyən edilməsi
- Brendlər üzrə planoqramlarin müəyyən edilməsi
- Yeni brendlərin bazara girişi zamanı market tipərinə görə satış paketinin müəyyən edilməsi
- Brendlər üzrə posm-ların, treyd avadanlıqlarının hazırlanması və satış nöqtələrində yerləşməsinə cavabdehlik
- Ayliq əsasda brend plana əsasən və ya ehtiyac yarandıqda promo kampaniyaların hazırlanması, icrasına nəzarət
- Kampaniyaların effektivliyi analizinin aparılması
- Aylıq və illik marketinq büdcələrin brend pnl-nə təsirini nəzərə alaraq idarə edilməsi və marketinq xərcləmə hədəfinə cavabdehlik
Namizəd üçün tələblər:
- Ali təhsil – Marketinq sahəsində arzuolunandır
- Dil bilikləri- Azərbaycan və rus – səlis, ingilis – yaxşı
- MC Offise – yaxşı səviyyədə (excel, powerpoint)
- İş təcrübəsi – 1-3 il FMCG marketinq sahəsində təcrübə, qida sektorunda təcrübə arzuolunandır
- Düşüncə tərzi və məsələlərə yanaşma tərzi: analitik, kreativ, strateji
Əmək şəraiti:
- Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir;
- Həftəlik 5 iş günü (saat: 09:00-18:00);
- Əmək haqqı müsahibə zamanı müəyyən ediləcək.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər CV-lərini mövzu yerinə Brand Managar yazaraq göndərə bilərlər.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Marketinq Departamentinin Direktoru
Mətanət A Marketinq Departamentinin Direktoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Marketinq meneceri
AZ Dizayn Group Marketinq meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...