Brand Manager
vakansiya — 2024

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

Qısa məzmun

Şam-Fi MMC Brand Manager vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Şirkətin inkişaf istiqamətini müəyyən etmək üçün mövcud portfelin daimi analizi – brendlər üzrə məbləğ, həcm, gəlirlilik, kq dəyəri, gəlirlilik faizi, nöqtə və sku başına satış
  • Sku bazinda brendlər üzrə portfelin kvartallıq optimizasiyası – sku üzrə üzrə məbləğ, həcm, gəlirlilik, kq dəyəri, gəlirlilik faizi, nöqtə başına satış
  • Kateqoriyalar üzrə bazar paylarının çıxarılması, prioritet kateqoriyaların və böyümə imkanlarının müəyyən edilməsi
  • Ehtiyac yarandığı zaman seçilmiş kateqoriyalar üzrə istehlakçı araşdırmasının keçirilməsi, consumer insight-ların, istehlak üçün baryerlərin və triqqerlərin müəyyən edilməsi
  • Satış, satınalma və maliyyə departamentləri ilə yeni çeşid və brendlər üçün qiymət əmələgəlmə prosesində iştirak və qiymət strategiyasının müəyyən edilməsi
  • İstehsalçilarla brendlərin inkişaf planı və marketinq büdcəsi üzrə danışıqların aparılması
  • Kateqoriya və brend strategiyaların və icra planlarının hazırlanması və icra edilməsi
  • Brend planların icrası üçün 3-cü tərəflərlə iş: media, kreativ, btl, dijital, pr, çap agentliklərilə işlərin qurulmasi, idarə edilməsi
  • İllik və aylıq brend satış planlarının hazırlanması və satışla birlikdə təsdiqlənməsi
  • Yeni çeşidlərin və brendlərin gətirilməsi ilə bağlı təkliflərin hazırlanması
  • Brend plana əsasən promo planın hazırlanması
  • Brendlər üzrə satış kanallarının müəyyən edilməsi
  • Brendlər üzrə planoqramlarin müəyyən edilməsi
  • Yeni brendlərin bazara girişi zamanı market tipərinə görə satış paketinin müəyyən edilməsi
  • Brendlər üzrə posm-ların, treyd avadanlıqlarının hazırlanması və satış nöqtələrində yerləşməsinə cavabdehlik
  • Ayliq əsasda brend plana əsasən və ya ehtiyac yarandıqda promo kampaniyaların hazırlanması, icrasına nəzarət
  • Kampaniyaların effektivliyi analizinin aparılması
  • Aylıq və illik marketinq büdcələrin brend pnl-nə təsirini nəzərə alaraq idarə edilməsi və marketinq xərcləmə hədəfinə cavabdehlik

Namizəd üçün tələblər:

  • Ali təhsil – Marketinq sahəsində arzuolunandır
  • Dil bilikləri-  Azərbaycan və rus – səlis, ingilis – yaxşı
  • MC Offise – yaxşı səviyyədə (excel, powerpoint)
  • İş təcrübəsi – 1-3 il FMCG marketinq sahəsində təcrübə, qida sektorunda təcrübə arzuolunandır
  • Düşüncə tərzi və məsələlərə yanaşma tərzi: analitik, kreativ, strateji

Əmək şəraiti:

  • Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir;
  • Həftəlik 5 iş günü (saat: 09:00-18:00);
  • Əmək haqqı müsahibə zamanı müəyyən ediləcək.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər CV-lərini mövzu yerinə Brand Managar yazaraq göndərə bilərlər.

Oxşar vakansiya siyahısı:

500 — 601 ₼
SMM mütəxəssis

Kepro Estetik Klinika SMM mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Kepro Estetik Klinika

21.11.2024 - Bakı

Aparıcı Rəqəmsal Analitika Mütəxəssisi (Senior Digital Analytics Specialist)

Azərbaycan Hava Yolları QSC Aparıcı Rəqəmsal Analitika Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Azərbaycan Hava Yolları QSC

01.11.2024 - Bakı

1200 — 1500 ₼
Məhsul üzrə menecer

Kontakt Home Məhsul üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Kontakt Home

31.10.2024 - Bakı

1000₼
Sosial Media Mütəxəssisi

Ram Solutions MMC Sosial Media Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edur. ...

Ram Solutions MMC

28.10.2024 - Bakı