Qısa məzmun
Ə/h razılaşma yolu ilə. İceland Brand Manager vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. 1C proqramında işləmək bacarığı olmalıdır.
“İceland” ticarət nişanı ilə tanınan , 20 ildən artiq dondurma istehsalı üzrə lider olan “Camal LTD” şirkətinə Brand Manager vəzifəsinə işçi tələb olunur.
Namizəd bilməlidir:
- sahibkarlıq və kommersiya fəaliyyətinin həyata keçirilməsini tənzimləyən qanunlar və normativ sənədlər;
- bazar iqtisadiyyatı, sahibkarlıq və biznesin əsasları;
- bazar şəraiti;
- malların çeşidi, təsnifatı, xüsusiyyətləri və məqsədi;
- qiymət metodları, qiymət strategiyası və taktika;
- marketinqin əsasları (marketinq anlayışı, marketinq menecmentinin əsasları, bazar araşdırmasının metod və istiqamətləri)
- bazarın inkişaf nümunələri və mallara tələbin formalaşması;
- idarəetmə nəzəriyyəsi, makro və mikroiqtisadiyyat, işgüzar idarəetmə;
- reklamın əsasları, reklam kampaniyalarının aparılması formaları və metodları;
- satış psixologiyası və prinsipləri;
- markanın xüsusiyyətləri, istehsal texnologiyası;
- ticarət və patent hüququ;
- işgüzar ünsiyyət etikası;
- işgüzar əlaqələr qurma qaydaları;
- sosiologiya və psixologiyanın əsaslarını;
- xarici dil; rus/türk/ingilis
- 1C proqramında işləmək bacarığı
Vəzifə öhdəlikləri:
- Təqdim olunan məhsulun xüsusiyyətlərini öyrənir, marketinq tədqiqatlarının nəticələrinə əsasən məhsula olan istehlakçı tələblərini təhlil edir.
- Bazar təhlilini aparır, məhsul təklifi üçün hədəf istehlak bazar seqmentlərini müəyyənləşdirir.
- Marketinq və reklam şöbələrinin reklam kampaniyaları, sərgilər, təqdimatlar və digər PR-aksiyalar üçün təkliflərini nəzərə alaraq məhsulu bazara təqdim etmək üçün strategiya hazırlayır.
- Potensial alıcılara və istehlakçılara məhsul təqdimatlarını, tematik seminarları (istehlak xüsusiyyətləri və məhsul keyfiyyətləri ilə bağlı peşəkar məsləhətlər) təşkil edir
- Məhsula qiymət siyasətini hazırlayır, malların satış şərtlərini (müəyyən müştərilər qrupları üçün endirimlər və güzəştlər sistemi) müəyyənləşdirir.
- Satış proqnozlaşdırır.
- Məhsulun büdcəsini tərtib edir, məhsul bazara təqdim edildiyi andan gözlənilən mənfəət və gəlirliliyi hesablayır, məhsul tanıtımının ilk mərhələlərində müəssisə üçün itki ehtimalını müəyyənləşdirir və onları minimuma endirmək üçün təkliflər hazırlayır.
- Məhsul satış sxemlərini hazırlayır (yeni satış bölmələrinin yaradılmasından tutmuş mövcud satış kanallarının yenidən qurulmasına qədər).
- Məhsul şöbəsində müqavilə işlərini təşkil edir, ödəniş əməliyyatlarının uçotunu aparır, satış nəticələri barədə əməliyyat məlumatlarını təhlil edir.
- Məhsul ticarəti ilə əlaqələndirir.
- Məhsulun bazardakı mövqeyini (məhsulun satış kursu, ona olan tələb) izləyir, istehlakçıların məhsula münasibətini müəyyənləşdirir
- təhlil edir.
- Məhsulun bazardakı vəziyyətini (məhsulun satış kursu, ona olan tələb) izləyir, istehlakçıların məhsula münasibətini müəyyənləşdirir və təhlil edir.
- Qeyri-qənaətbəxş məhsul parametrlərini, məhsula olan müştəri tələblərini (məhsulda nəzərə alınmır) müəyyənləşdirir və məhsulun tənzimlənməsi üçün dizayn, texnoloji və istehsal bölmələrinə yeni istehlak xüsusiyyətləri verərək hesabat verir.
- Qiymətləndirmə və rəqib markalara olan tələbatı izləyir, oxşar və ya oxşar rəqib məhsullarına nisbətdə məhsul mövqelərini təyin edir.
- Tabeliyində olan işçilərin işini əlaqələndirir və nəzarət edir.
- Görülən işlər barədə müəssisə rəhbərliyinə hesabat hazırlayır.
- Məhsulu tanıtmaq və satmaq üçün digər əlaqəli vəzifələri yerinə yetirir.
Namizədə olan tələblər:
- Müvafiq istiqamətdə ali təhsil
- Müvafiq sahədə minimum 2 il iş təcrübəsi
Əmək şəraiti:
- 6 günlük iş həftəsi.
- Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir.
- Ölkə xarici ezamiyyətlər.
- Əmək haqqı müsahibə nəticəsinə əsasən təyin ediləcək.
Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən mövzu yerində “Brand Manager” qeyd edərək hr@iceland.az elektron ünvanına CV göndərmələri xahiş olunur.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Məhsul üzrə menecer
Kontakt Home Məhsul üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...