Qısa məzmun
Elbaer LLC Brand Manager vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Öhdəliklər:
- Məhsulun xüsusiyyətlərini tədqiq etməli, marketinq araşdırmalarının nəticələrinə əsasən istehlakçıların məhsula olan tələblərini təhlil etməli
- Bazarın təhlilini aparmalı, məhsulun təklifi üçün bazarın hədəf istehlakçı seqmentlərini müəyyənləşdirməli
- Potensial alıcılara və istehlakçılara məhsul təqdimatları, tematik seminarlar (istehlak xassələri və məhsul keyfiyyətləri üzrə peşəkar məsləhət) təşkil etməli
- Satış həcmlərini proqnozlaşdırmalı və analiz etməli
- Məhsulun satılması üçün sxemlər hazırlamalı (yeni satış bölmələrindən mövcud dağıdıcı kanalların bərpasına qədər)
- Məhsulun bazarda mövqeyini izləməli (məhsul satışının gedişatı, bunun üçün tələbat), istehlakçıların məhsula münasibətini müəyyənləşdirməli, şirkətin imicinin müntəzəm tədqiqatını aparmalı
- Qiymət siyasətinə və rəqib markalara olan tələbata nəzarət etməli, rəqiblərin oxşar məhsullarına nisbətən məhsulun mövqeyini müəyyən etməli
- Şirkətin rəhbərliyinə görülən işlər barədə hesabat verməli
- Məhsulu təşvil etmək və satmaq üçün digər əlaqəli vəzifələri yerinə yetirməli
- Müxtəlif marketinq tədbirlərinin təşkili və keçirilməsini (reklam kampaniyaları, təqdimatlar) təmin etməli, sərgilərdə iştirak etməli
- Yeni məhsul və markaların bazara çıxarılması üçün tədbirlər planı hazırlamalı
- Eraziye cixip musterilerle yerinde gorusler teskil etmek
- Əmək haqqı: fix 400 AZN+bonus
- korporativ nömrə ilə təmin edilmə
- İş qrafiki: 6 gün, (1-5 gün) 09:00-dan 19:00-dək, 6. Gün 10:00-dan 17:00-dək
Namizəddə tələblər:
- Marketinq, iqtisadiyyat, menecment istiqamətləri üzrə ali təhsil mütləqdir
- Yaş həddi: 25 – 50
- Təcrübə: minimum 3 il
- Ticarət-idarəetmə – marketinq menecment sahəsində təcrübəsi olmalı
- Ünsiyyətcil, düşüncələrini hərtərəfli ifadə edə biləcək şifahi nitq qabiliyyəti olmalı
- Azərbaycan və Rus dillərini mükəmməl səviyyədə bilməli
- Aktiv, yenilikçi, kreativ, gülərüz, pozitiv, xoş görünüşlü, punktual, işinə və özünə qarşı tələbkar, məsuliyyətli, komandada ilə işləmə bacarığı olmalı
- Bazar iqtisadiyyatı, biznesin əsaslarını, qiymətləndirmə üsulları, strategiya və qiymətlərin taktikasını, marketinqin əsaslarını (marketinq konsepsiyası,
- Bazar tədqiqatının üsulları və istiqamətləri),
- Bazarın inkişaf modelləri və mallara tələbatın formalaşmasını,
- Makro və mikro iqtisadiyyat,
- Biznesin idarəsini,
- Reklam kampaniyalarının formalarının və metodlarının əsaslarını,
- Psixologiya və satış prinsiplərinı,
- Marka xüsusiyyətləri,
- Istehsal texnologiyasını,
- Biznes planları,
- Biznes əlaqələrinin etikasını
- İşgüzar əlaqələrin qurulması qaydalarını
- Müasir texniki ünsiyyət vasitələrindən və kommunikasiya vasitələrindən, məlumatlardan istifadə üsullarını bilməli.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Marketinq Departamentinin Direktoru
Mətanət A Marketinq Departamentinin Direktoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Marketinq meneceri
AZ Dizayn Group Marketinq meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...