Qısa məzmun
Azerbaijan Supermarket LLC Çağrı mərkəzi üzrə agent vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Məkan: Baş Ofis
Şöbə: Müştəri münasibətlərinin idarə olunması
Məruzə edir: Müştəri münasibətlərinin idarə olunması Meneceri
Birbaşa hesabatlar: Çağrı mərkəzi üzrə Koordinator
İş üzrə Vəzifələr:
- Zəng, e-mail və “Whatsapp” mesajlarını cavablandırmaq.
- Telefon, e-mail və “Whatsapp” vasitəsilə göndərilən müştəri sorğularına baxmaq.
- Mövcud resurslardan istifadə etməklə zəruri məlumatları araşdırmaq.
- Müştəri şikayətlərinə baxmaq və şikayətlərin həll yolunu tapmaq.
- Müştərilərə məhsul və xidmətlər haqqında məlumat vermək.
- Sistemə yeni müştərilərin məlumatlarını daxil etmək.
- Mövcud müştərilərin məlumatlarını yeniləmək.
- Sifarişləri, formaları və ərizələri emal etmək.
- Məsələləri prioritetləşdirmək və rəhbərliyə məruzə etmək.
- Zənglərin müvafiq şöbələrə yönləndirmək.
- Bütün zəng məlumatlarını standart iş prosedurlarına uyğun olaraq sənədləşdirmək.
Bilik və bacarıqlar:
- Biznesin idarə edilməsi, marketinq və ya iqtisadiyyat üzrə bakalavr dərəcəsi.
- Azərbaycan və Rus dilləri icbaridir, ingilis dili üstünlük sayılır.
- “Microsoft Office” proqramları, Outlook istifadəçisi.
- Qeyd olunan dillərdə şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları.
- Dinləmə qabiliyyəti.
- Problemlərin təhlili və həlli bacarıqları.
- Müştəri xidmətləri/məmnuniyyətinə meyllilik.
- Təşkilati bacarıqlar.
- Detallara qarşı diqqətli.
- Komanda şəklində işləmə bacarığı.
- Stressə davamlılıq.
- Qüsursuz və aydın nitq.
İş şəraiti: Növbəli iş.
Maraqlanan namizədlər “Çağrı mərkəzi üzrə agent ” başlığı ilə müraciət edə bilərlər.
Mənbə: jobsearch.az
Oxşar vakansiya siyahısı:
Müştəri məmnuniyyəti üzrə qrup rəhbəri
Kontakt Home Müştəri məmnuniyyəti üzrə qrup rəhbəri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Məlumat bazası üzrə mütəxəssis
Kontakt Home Məlumat bazası üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
700 — 800 ₼
İradların həlli üzrə inzibatçıKontakt Home İradların həlli üzrə inzibatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...