Qısa məzmun
Cleanlab Çağrı mərkəzi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Tələblər:
- Qaynar xətt vasitəsilə daxil olan zənglərin zamanında cavablandırılması və müştərilərlə biznes etikası standartlarına uyğun olaraq ünsiyyətin qurulması;
- Şirkətin xidmətləri haqqında müştərilərin tam olaraq məlumatlandırılması və müştəri istəklərinə müvafiq olan xidmətlərin qiymətinin müştərilərə bildirilməsi;
- Sifarişin gedişatının və sonlandırılmasının nəzarətdə saxlanılması və hər hansı problemli vəziyyət olduqda müştəriyə dərhal məlumatın verilməsi;
- Sifarişin qeydiyyata alınması və icrası ilə bağlı məlumatların sistemdə qeydə alınması.
Öhdəliklər:
- Texniki peşə və ya ali təhsil arzu olunandır;
- Sahə üzrə 1 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan və Rus dilində sərbəst ünsiyyət bacarığı;
- Bakı şəhəri və regionları üzrə ərazi biliyi;
- Effektiv ünsiyyət, müştəriyönümlük və satış bacarığı;
Maraqlanan namizədlər CV-lərini elektron ünvanına “Çağrı mərkəzi üzrə mütəxəssis” başlığını qeyd edərək göndərə bilərlər.
Oxşar vakansiya siyahısı:
700 — 800 ₼
İradların həlli üzrə inzibatçıKontakt Home İradların həlli üzrə inzibatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...