Qısa məzmun
Titan group Çağrı mərkəzi üçün operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
İş barədə məlumat:
- Daxil olan zənglərin zamanında cavablandırılması və müştərilərlə biznes etikası standartlarına uyğun olaraq (mehriban, təmkinlə, səbrlə, gülərüzlə və s.) ünsiyyətin qurulması;
- Fikrini düzgün şəkildə izahetmə qabiliyyəti;
- Gün ərzində daxil olan zənglərin qeydiyyatının aparılması;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi.
Namizədə tələblər:
- Yaş həddi: 20-35
- Təhsil: Ali (bakalavr)
- Dil bilikləri: Azərbaycan, Rus və İngilis dillərini əla səviyyədə bilməli;
- Aydın və səlis nitq bacarığı;
- Müvafiq sahədə iş təcrübəsi arzuolunandır (call center, satış və müştəri xidmətləri sahəsində olanlara üstünlük verilir)
- Kompüter bilikləri – MS Office (Microsoft Word, Microsoft Excel,) MS Outlook proqramlarından və İnternet resurslarından sərbəst isifadə bacarıqları;
- İşə planlı yanaşmaq bacarığı;
- Yüksək dinləmə, ünsiyyət və izahetmə qabiliyyəti
- İş qrafiki:09:00-18:00; (Bazar ertəsi – Cümə)
Əmək haqqı: 400-600 AZN
Uyğun olan namizədlərdən öz CV-lərini mövzu hissəsində “Çağrı mərkəzi üzrə operator” qeyd etməklə hr@titan.az mailinə göndərməyinizi xahiş edirik.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Aznet Technologies QSC Təcrübə Proqramı elan edir. ...
AccessBank Mikro və Aqro müştərilər üzrə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis (Mingəçevir filialı) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
AccessBank Müştəri Xidmətləri üzrə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis (İsmayıllı filialı) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Port Rivoli Baku Qeydiyyatçı (Receptionist) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
AzəriMed QSC Ofis işləri üzrə Əməliyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Ə/h razılaşma yolu ilə. Sağlam Ailə Qeydiyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Arena Plaza Hotel & Apartments'ə Qeydiyyatçı axtarışındayıq. ...
Kontakt Home Müştəri məmnuniyyəti üzrə qrup rəhbəri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...