İş barədə məlumat:
- Çağrı mərkəzinə daxil olan bütün zəngləri operativ şəkildə cavablandırmaq;
- Müəssisənin xidmətləri haqqında müştəriləri düzgün məlumatlandırmaq;
- Sifarişi qeydə alaraq, icrasını izləmək;
- Müştərilərin şikayət, təklif və tövsiyələrini dinləyib müvafiq struktura yönəltmək;
Vəzifəyə dair tələblər:
- Azərbaycan dilini mükəmməl səviyyədə bilməli;
- Nitqi aydın və səlis olmalı;
- Fikrini düzgün şəkildə izah edə bilmək qabiliyyəti olmalı;
- Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı;
- MS Office proqramlarını bilməli;
- karqo sahəsində təcrübə arzuolunandır
Qeyd olunan vakansiyaya uyğun olan namizədlər mövzu yerində “Çağrı mərkəzi operatoru ” qeyd etməklə CV göndərə bilərlər.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Məlumat bazası üzrə mütəxəssis
Kontakt Home Məlumat bazası üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
700 — 800 ₼
İradların həlli üzrə inzibatçıKontakt Home İradların həlli üzrə inzibatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...