Qısa məzmun
Ə/h razılaşma yolu ilə. Əjdaha MMC Çağrı Mərkəzi üzrə Operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Unsiyyətcil və səlis danışıq səriştəsi olmalıdır.
Tələblər:
- İş təcrübəsi- 2 il;
- Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst bilməli;
- Təhsilə olan tələblər: Ali təhsilli;
- Yaş həddi: 20-30;
- Ünsiyyətcil və səlis danışıq səriştəsi.
Vəzifələr:
- Müştəri tərəfindən gələn müraciətləri qəbul etmək və sualları cavablandırmaq;
- Qarşıya çıxmış problemin operativ həlli məqsədilə,müştərini aidiyyatı struktur və şəxslərlə əlaqələndirmək;
- Müdiriyyətin göstərişlərinin vaxtında yerinə yetirilməsi və hesabatın hazırlanıb təqdim edilməsi.
İş şəraiti:
- İş qrafiki növbəlidir və ofis daxilidir.
Maraqlanan namizədlərdən mövzu hissəsində “Çağrı Mərkəzi üzrə Operator
Maraqlanan namizədlərdən mövzu hissəsində “Çağrı Mərkəzi üzrə Operator” qeyd etməklə applicants@ajdaha.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız uyğun olan namizədlər ilə əlaqə saxlanılacaqdır.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Optik məsləhətçi
Focus Optika Optik məsləhətçi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Müştəri məmnuniyyəti üzrə qrup rəhbəri
Kontakt Home Müştəri məmnuniyyəti üzrə qrup rəhbəri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...