Qısa məzmun
Chat-A-Chat MMC şirkəti Çağrı Mərkəzinin Operatoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Vəzifəyə aid qoyulan tələblər:
- Təhsil: ali və ya orta təhsil;
- Təcrübə: 1 illik iş təcrübəsi;
Vəzifəyə aid qoyulan tələblər:
- Şirkətin Çağrı Mərkəzinə daxil olan müraciətləri qəbul etmək və daxili sistemdə qeydiyyatını aparmaq;
- Qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və lazım olduğu təqdirdə geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək;
- Vəzifə təlimatında qeyd edilən digər öhdəlikləri yerinə yetirmək.
Tələblər:
- Ali təhsilə üstünlük verilir
- Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl səviyyədə bilməli
- Nitqi aydın və səlis olmalı
- Fikrini düzgün şəkildə izah edə bilmək qabiliyyəti olmalı
- Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı
- Məsuliyyətli, səbrli, stressə davamlı olmalı
- Microsoft Office proqramlarını bilməli
Əlavə məlumatlar:
- Əmək haqqı: 500 manat
- İş qrafiki: 5 günlük iş qrafiki.
Maraqlanan namizədlərdən xahiş olunur ki, şəkilli CV-lərini e-mailin mövzu hissəsində “Çağrı mərkəzinin operatoru” sözünü qeyd edərək e-ünvanına göndərsinlər.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməliyyat şöbəsinin rəhbəri
189 Courier MMC Əməliyyat şöbəsinin rəhbəri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Operator – Təcrübə Proqramı
Aznet Technologies QSC - Operator Vəzifəsi üzrə Təcrübə Proqramı elan edir. ...
Optik məsləhətçi
Focus Optika Optik məsləhətçi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Çağrı mərkəzi üzrə operator
Domino’s Pizza Azerbaijan Çağrı mərkəzi üzrə operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir ...