Qısa məzmun
NBA Technologies International LLC Çağrı Mərkəzinə Operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Tələblər:
- Azərbaycan və Rus dillərini səlis, İngilis dili arzu olunandır
- Microsoft Office (Outlook, MS Excel, Word)
- Şifahi və yazılı şəkildə ünsiyyət bacarıqları Aydın nitqə sahib olma
- Dinləmə bacarıqları
- Uyğunlaşma bacarığı və Komanda şəklində işləmək bacarığı
- Stresə qarşı dözümlülük
- İdarəetmə və problem həlletmə bacarığı
- Dürüst, punktual, diqqətli olmalı və ünsiyyət qurmağı bacarmalıdır.
Vəzifə təlimatı:
- Zəngləri cavablandırmaq
- Telefon vasitəsi ilə müştəri sorğularını idarə etmək
- Müştəri şikayətlərini idarə etmək və həll etmək
- Müştərilərə məhsul və xidmət məlumatları vermək
- Sistemə yeni müştəri məlumatlarını daxil etmək
- Mövcud müştəri məlumatlarını yeniləmək
- Əsas prioritetli məsələləri müəyyənləşdirmək və üzərində işləmək
- Daxil olan zənglərin müvafiq mənbəyə yönəltmək
- Bütün zəng məlumatlarını standart əməliyyat prosedurlarına uyğun sənədləşdirmək
Zəhmət olmasa CV -nizi fotoşəkili ilə elektron poçt ünvanına “Call Center Operator” yazaraq göndərin. Əlaqə yalnız yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərlə aparılacaq.