İş barədə məlumat:
- Обработка обращений клиентов, поступающие по разным каналам связи (телефон, чат, мессенджеры: WhatsApp)
- Консультация клиентов по продуктам компании (исходящие звонки, база предоставляется)
- Подбор оптимального предложения/услуги по запросу клиента
- Сбор обратной информации
- Сопровождение клиента от начала сделки до ее завершения
- Сбор информации по телефону от иностранных фирм
Namizədə tələblər:
- Пол не имеет значения
- Грамотная и уверенная устная речь
- Дисциплинированность
- Отличные коммуникативные навыки
- Стрессоустойчивость, ответственность, уверенность в себе
- Знание Русского и Турецкого в совершенстве
- Базовые знания PC и офисных программ
Oxşar vakansiya siyahısı:
Müştəri Xidmətləri üzrə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis (İsmayıllı filialı)
AccessBank Müştəri Xidmətləri üzrə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis (İsmayıllı filialı) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
600 — 800 ₼
Qeydiyyatçı (Receptionist)Port Rivoli Baku Qeydiyyatçı (Receptionist) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
400₼
Ofis işləri üzrə ƏməliyyatçıAzəriMed QSC Ofis işləri üzrə Əməliyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
449₼
QeydiyyatçıƏ/h razılaşma yolu ilə. Sağlam Ailə Qeydiyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Qeydiyyatçı
Arena Plaza Hotel & Apartments'ə Qeydiyyatçı axtarışındayıq. ...
Müştəri məmnuniyyəti üzrə qrup rəhbəri
Kontakt Home Müştəri məmnuniyyəti üzrə qrup rəhbəri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...