Job Description:
- Manage client database (update and segmentation)
- Compile systematic reports
- Analyse database
- Create and propose various activities (loyalty programs etc.)
- Personally supervise relations with VIP clients
- Create correspondence templates (written and verbal)
- Supervise and analyse correspondence results (follow up)
Requirements:
- Basic Marketing knowledge
- Advanced analytical skills
- Advanced interpersonal and communication skills
- Client-oriented thinking
- Fluent in Azerbaijani and Russian languages (Intermediate or Advanced level of English will be an advantage)
- Advanced user of MS Office programs
- Competitive payroll
- 6-day working week
- Career development opportunity
Please send your CVs to hr@biota.az with the position title “CRM Manager” on the subject line.
Salary: 700-1000
Oxşar vakansiya siyahısı:
Operator/CallCenter
Ven Group Operator/CallCenter vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
600₼
Kadrlar üzrə mütəxəssisAZ Dizayn Group Kadrlar üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Sənədləşmə üzrə kiçik mütəxəssis
Mətanət A şirkəti Sənədləşmə üzrə kiçik mütəxəssis vakansiyasını elan edir ...
Resepşn
Azdizayn MMC Reception vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
400₼
Operator (Soyuq satis)Ə/h 400 AZN +bonus. Seylab Operator (Soyuq satis) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Çağrı mərkəzi üzrə operator
Barkod Electronics Çağrı mərkəzi üzrə operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...