Responsibilities:
- Respond to customer inquiries via Intercom, Telegram, and Meta Business Panel.
- Provide accurate, valid, and complete information by using the right methods/tools.
- Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution.
- Keep records of customer interactions, process customer accounts, and file documents.
- Follow communication procedures, guidelines, and policies.
- Take the extra mile to engage customers.
Qualifications:
- Proven customer support experience or experience as a client service representative (Nice to have)
- Familiarity with CRM systems and practices. (Nice to have)
- Ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively.
- Excellent communication and presentation skills.
- Ability to work independently and as part of a team.
- High school diploma or equivalent; college degree preferred.
What You Will Get
- A supportive and dynamic work environment.
- Opportunities for professional growth.
- Competitive salary and benefits.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Aznet Technologies QSC Təcrübə Proqramı elan edir. ...
AccessBank Mikro və Aqro müştərilər üzrə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis (Mingəçevir filialı) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
AccessBank Müştəri Xidmətləri üzrə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis (İsmayıllı filialı) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Port Rivoli Baku Qeydiyyatçı (Receptionist) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
AzəriMed QSC Ofis işləri üzrə Əməliyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Ə/h razılaşma yolu ilə. Sağlam Ailə Qeydiyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Arena Plaza Hotel & Apartments'ə Qeydiyyatçı axtarışındayıq. ...
Kontakt Home Müştəri məmnuniyyəti üzrə qrup rəhbəri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...