Responsibilities:
- Respond to customer inquiries via Intercom, Telegram, and Meta Business Panel.
- Provide accurate, valid, and complete information by using the right methods/tools.
- Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution.
- Keep records of customer interactions, process customer accounts, and file documents.
- Follow communication procedures, guidelines, and policies.
- Take the extra mile to engage customers.
Qualifications:
- Proven customer support experience or experience as a client service representative (Nice to have)
- Familiarity with CRM systems and practices. (Nice to have)
- Ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively.
- Excellent communication and presentation skills.
- Ability to work independently and as part of a team.
- High school diploma or equivalent; college degree preferred.
What You Will Get
- A supportive and dynamic work environment.
- Opportunities for professional growth.
- Competitive salary and benefits.
Oxşar vakansiya siyahısı:
600₼
Kadrlar üzrə mütəxəssisAZ Dizayn Group Kadrlar üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Sənədləşmə üzrə kiçik mütəxəssis
Mətanət A şirkəti Sənədləşmə üzrə kiçik mütəxəssis vakansiyasını elan edir ...
Resepşn
Azdizayn MMC Reception vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
400₼
Operator (Soyuq satis)Ə/h 400 AZN +bonus. Seylab Operator (Soyuq satis) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Çağrı mərkəzi üzrə operator
Barkod Electronics Çağrı mərkəzi üzrə operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...