Responsibilities:
- Managing paid media campaigns such as Facebook, Instagram and Google;
- Utilizing and customizing Google Analytics / Google Data Studio;
- Generating e-commerce revenue through digital advertising;
- Building multi-channel retargeting campaigns;
- Align project KPI’s with reporting & custom tracking metrics;
- Lead gen and e-commerce experience;
- Managing small teams;
- Measure ROI and KPIs and prepare the return on ad spend;
- Manage and improve online content, considering SEO and Google Analytics.
Requirements:
- Min 2 years of recent, in-campaign experience managing paid media (paid social, search, display, etc);
- Experience working with sales teams.
- Experience working with Google analytics, Google tag manager and Google ads;
- Proven project management skills;
- Proven experience through different marketing challenges.
Candidates are required to submit their resumes at cv@zakaz.az
Oxşar vakansiya siyahısı:
500 — 601 ₼
SMM mütəxəssisKepro Estetik Klinika SMM mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Aparıcı Rəqəmsal Analitika Mütəxəssisi (Senior Digital Analytics Specialist)
Azərbaycan Hava Yolları QSC Aparıcı Rəqəmsal Analitika Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
1200 — 1500 ₼
Məhsul üzrə menecerKontakt Home Məhsul üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
1000₼
Sosial Media MütəxəssisiRam Solutions MMC Sosial Media Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edur. ...