Job description:
- Answer, screen and forward any incoming phone calls while providing basic information when needed, attending meetings;
- Making travel arrangements, visas and reservations and compile travel schedules;
- Assisting procurement and logistics departments: making contacts with foreign suppliers to discuss prices, technical specs etc.;
- Writing procedural rules and guidelines;
- Making translations and interpretations when necessary;
- Secretarial duties: typing formal letters / documents / meeting guests.
Requirements:
- Education: University degree (bachelor);
- Advanced level of knowledge of Russian and Azerbaijani languages, good command of English language, Turkish language knowledge is an advantage;
- Good communication skills;
- Organizational skills;
- Good knowledge of Microsoft office programs.
Interested candidates are welcome to send their CVs to hr@agrico.az by indicating “Secretary” in the subject line of the letter.
Oxşar vakansiya siyahısı:
800 — 1000 ₼
Loyallıq üzrə mütəxəssisAzəriMed QSC Loyallıq üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
İşə qəbul üzrə baş mütəxəssis
Mətanət A İşə qəbul üzrə baş mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
500₼
Təlim və motivasiya üzrə əməliyyatçıAzəriMed QSC Təlim və motivasiya üzrə əməliyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
İR üzrə Direktor
Super Toys İR üzrə Direktor vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
500₼
Операционист, в отделе Мотивации и Обученияhttps://qlor.me/m6z3057ndc Təsvir Обязанности: • Подготовка соответствующих баз данных по обучению; • Выпо ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Kadrlar şöbəsinin mütəxəssisi
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Kadrlar şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...