Qısa məzmun
Sinteks Group of Companies Ezamiyyə Koordinatoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir
Sinteks Şirkətlər qrupuna hal hazırda Ezamiyyə Koordinatoru tələb olunur.
Namizədlərin nəzərinə: Tələblərə diqqət yetirilsin və CV-də müvafiq bilik və bacarıqlar işarə edilsin.
Vəzifənin rolu:
Bu vəzifənin rolu partnyor şirkətlərin cədvəlinə uyğun olaraq işgüzar səfərləri təşkil etməkdir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Vizaların alınmasında şirkət nümayəndələrinə dəstək olur
- Ezamiyyətə gedən işçilərin aviabiletlərini rezervasiya edir
- Otellərin rezervasiyasını və ödənişini edir
- Ezamiyyətə gedən işçilərin öncədən səfər marşrutunu ayarlayır və maliyyə şöbəsinə səfər üzrə məlumatları təqdim edir
- Ezamiyyət xərcləri üzrə bazar araşdırmasını aparır
- Xaricdən gələn qonaqlarının səfərlərinə təşkilati dəstək göstərir
Əsas tələblər:
Təhsil:
- Ali təhsil
- Rezervasiya sistemi üzrə sertifikat (əsas kurs)
Təcrübə:
- Turizm sahəsində ən az 2 il təcrübə
Professional biliklər:
- Rezervasiya sistemləri
- Viza, sığorta hazırlıqları
- İngilis dili yaxşı səviyyədə
- MS Office Proqramları
Professional bacarıq və kompetensiyalar:
- Təşkilatçılıq
- Danışıqların aparılması
- Zamanın idarəolunması
- Detallara diqqət
- Problem həll etmə
- Stressin idarəolunması
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Ezamiyyə Koordinatoru” qeyd edərək elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
We are currently looking for Travel Coordinator to join Sinteks Group of Companies.
To the attention of candidates: The requirements should be paid attention and relevant knowledge and skills should be pointed out in the CV.
The role of the position:
The role of this task is to organize business trips in accordance with the schedule of partner companies.
Job responsibilities:
- Supports company representatives in obtaining visas
- Reserves air tickets for business trips
- Makes hotel reservations and payments
- Adjusts the travel route of business trips in advance and provides travel information to the finance department
- Conducts market research on travel expenses
- Provides organizational support for trips of foreign guests
Main requirements:
Education:
- Higher education
- Reservation system certificate (basic course)
Experience:
- At least 2 years of experience in tourism
Professional knowledge:
- Booking systems
- Visa, insurance preparations
- Good command of English
- MS Office
Professional skills and competencies:
- Organization
- Negotiation
- Time management
- Detail oriented
- Problem solving
- Stress management
Interested candidates can send their CV’s by mentioning “Travel Coordinator” in the subject line
Oxşar vakansiya siyahısı:
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...