Qısa məzmun
Aztelekom Fərdi müştərilər üçün çağrı mərkəzi üzrə operatoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir
Vəzifə öhdəlikləri:
- Fərdi müştərilərə dəstək üçün çağrı mərkəzi sektorunun operatoru, fəaliyətini “Satış və Xidmət” prosesi eyni zamanda Azərbaycan Respublikasının Qanunvericiliyinə əsasən və yenilikləri nəzarə almaqla aparımalıdır;
- Yetkinlikləri və səlahiyyətləri çərçivəsində yeni (öz sahasinə aid) Qayda, Prosses, Prosedur, Daxili normativ aktların tərtibatında və mövcüdların təkmilləşdirilməsində iştirak etməlidir;
- Fərdi müştərilərə dəstək üzrə çağrı sektorunun Operatorunun əsas öhdəliyi Çağrı Mərkəzinə müraciət edən müştərilərə müvafiq standartlara uyğun xidmət verməkdən ibarətdir;
- Mövcud müştərilərə yeni xidmət və məhsulların təklif etməlidir,
- Fərdi müştərilərə dəstək üzrə çağrı sektorunun Operatoru ,Çağrı Mərkəzinə müraciət edən müştərilərin xidmətlə bağlı yaranmış problemlərini qeydə almalı,müvafiq programlardan istifadə yolu ilə texniki göstəricilərini yoxlamalı və abunəçiyə məlumat verməli, əgər həlli mümkün olmadıqda aidiyyəti departament və şöbələrə yazılı (şifahi) məlumat təqdim etməlidir,
- Müştərı axının qarşısını almaq üçün təkliflər irəli sürməlidir;
- Müştərilərin şəxsi məlumatı ilə bağlı ciddi məxfiliyə riayət etməlidir;
- Departamentinin digər struktur bölmələrilə qarşılıqlı fəaliyyət göstərməlidir;
- Birbaşa rəhbərin yazılı və şifahi tapşırıqlarını yerinə yetirməlidir.
Kvalifikasiya üzrə tələblər:
- Orta ixtisas / ilk peşə təhsilli (ali təhsil arzuolunandır);
- Müştəri Xidmətləri sahəsində 1 il əmək stajı arzuolunandır;
- Azərbaycan dilini mükəmməl bilməlidır, (Rus və İngilis dili arzuolunandır;)
- Peşəkar ünsiyyət psixologiyasını bilməlidir;
- Stressə davamlı olmalıdır;
- İnsanları inandırmaq vasitələri bilməlidir;
- Müştərini diqqət mərkəzində saxlamalıdır;
- Kompyuter bacarıqlarına dair tələblər: MS Office və Outlook programlarını bilməlidir;
- Əməyin mühafizəsi və yanğın təhlükəsizliyi üzrə qaydaları;
- Korporativ İdarəetmə sisteminin əsaslarını və Korporativ Mədəniyyətin əsaslarını bilməlidir.
Bacarıq və keyfiyyətlər:
- Stresə davamlı
- Mükəmməl ünsiyyət bacarığına malik olmalı
- Çevik olmalı
- Təşəbbüskar olmalı
- Komandada işləmə qabiliyyəti olmalı
Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Fərdi müştərilər üçün çağrı mərkəzi üzrə operator” vakansiya adını qeyd etməklə elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Oxşar vakansiya siyahısı:
600₼
Kadrlar üzrə mütəxəssisAZ Dizayn Group Kadrlar üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Sənədləşmə üzrə kiçik mütəxəssis
Mətanət A şirkəti Sənədləşmə üzrə kiçik mütəxəssis vakansiyasını elan edir ...
Resepşn
Azdizayn MMC Reception vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
400₼
Operator (Soyuq satis)Ə/h 400 AZN +bonus. Seylab Operator (Soyuq satis) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Çağrı mərkəzi üzrə operator
Barkod Electronics Çağrı mərkəzi üzrə operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...