Function: B2C Sales
Work graphic: Standard
Employment type: Permanent
Deadline to apply: 31.03.2021
Your main job responsibilities:
- To manage operations of regional front offices and own shops
- To improve continuously performance rate based on customer feedback
- To ensure high level customer service and satisfaction
- To monitor target achievement process
- To take actions for continuous development and improvement of working process
- To prepare relevant reports
Your education and work experience:
- Higher Education
- At least years of experince in customer services and sales (experience in Telecommunication field is a plus)
- Minimum 3 years of managerial experience
Your skills and competencies:
- Analytical skills
- Problem solving skills
- Decision Making skills
- Customer Orientation
- Teamwork and Collaboration skills
- Drive for Results
- Knowledge of Azerbaijani (fluent), Russian (fluent) and English (good) languages
- Knowledge of MS office programs
- Ability to go on regional business trips
- Driving category B
How to apply?
Applications without “Front Offices and Own Shops Manager ‘’ in e-mail subject will not be considered.
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Aznet Technologies QSC Təcrübə Proqramı elan edir. ...
AccessBank Mikro və Aqro müştərilər üzrə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis (Mingəçevir filialı) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
AccessBank Müştəri Xidmətləri üzrə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis (İsmayıllı filialı) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Port Rivoli Baku Qeydiyyatçı (Receptionist) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
AzəriMed QSC Ofis işləri üzrə Əməliyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Ə/h razılaşma yolu ilə. Sağlam Ailə Qeydiyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Arena Plaza Hotel & Apartments'ə Qeydiyyatçı axtarışındayıq. ...
Kontakt Home Müştəri məmnuniyyəti üzrə qrup rəhbəri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...