Qısa məzmun
Kapital Bank Telefon mərkəzi bölməsinin rəhbəri vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
Telefon mərkəzi bölməsinin rəhbəri (Head of Call Center)
Ümumi məlumat
Kapital Bank namizədləri Pərakəndə biznesə dəstək Departamentinin Telefon mərkəzi bölməsinin rəhbəri vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir.
Öhdəliklər:
- Telefon mərkəzi bölməsinin effektiv işinin təmin edilməsi;
- Yeni məhsullar, tariflər, kampaniyalar haqqında operatorlari məlumatlandırmaq;
- Mövcud olan işçi heyətini idarə və nəzarət edilməsi;
- Problemli müştərilər ilə əlaqələrin saxlanılması;
- Operatorların təlimi üzrə treninqlərin təşkili;
- Fəaliyyət istiqamətləri üzrə beynəlxalq təcrübəni öyrənilməsi və uyğun təcrübənin tətbiqi ilə bağlı təkliflərin hazırlanması.
Tələblər:
- Ali iqtisadi təhsil;
- Dil bilikləri: Azərbaycan, inglis və rus dillərində mükəmməl səviyyədə danışıq və yazı bacarığı;
- Məlumat mərkəzi qrup rəhbəri/bölmə rəhbəri vəzifəsində iş təcrübəsi;
- Komanda ilə işləmə bacarığı və idarəetmə qabiliyyəti;
- Ünsiyyətqurma qabiliyyətinin yüksək olması;
- Fəallıq, məsuliyyət, stressə davamlılıq, nəticəyə istiqamətlənmə;
- İdarəetmə bacarığı.
Biz Sizə stabil iş yeri, dinamik inkişaf, yüksək əmək haqqı və peşəkar kollektivdə çalışmaq imkanı təqdim edirik! Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa, https://hr.kapitalbank.az/ portalımızdan qeydiyyat keçərək vakansiyamıza müraciət eləyə bilərsiniz.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Abacus Audit And Consulting İstehsalat üzrə mühasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Barkod Electronics əməliyyat meneceri vəzifəsinə vakansiya elan edir. ...