Qısa məzmun
AccessBank Texniki Yardım üzrə (Help Desk) Kiçik mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Müraciət üçün linkə daxil olun : https://qlor.me/l42qz0jt
Təsvir
- Telefon və ya e-poçt vasitəsilə texniki yardım istəyən müştərilər üçün ilk əlaqə nöqtəsi kimi xidmət etmək
- Diaqnostik üsulları və əlaqədar sualları istifadə edərək uzaqdan problemləri həll etmək
- Problemə və istifadəçilər tərəfindən verilən məlumatlara əsaslanan optimal bir həll tapmaq
- Problemin həlli prosesi ilə addım-addım müştərini məlumatlandırmaq
- İKT xidmətləri haqqında dəqiq məlumat vermək
- Jurnalda hadisələri və problemləri və onların həllini qeyd etmək
- Sorğunun statusunun icrasını izləmək
- İstifadəçilərdən daxil olan rəyləri və təklifləri müvafiq komanda üzvlərinə yönəltmək
- Proseduraların inkişafına dair təkliflər irəli sürmək
- Banka məxsus ödəniş teminalına texniki xidmət göstərmək
Tələblər
- İstifadəçilərə texniki yardım rolunda və ya digər müştəri xidməti işində təcrübə
- Kompüter sistemləri, mobil qurğular və digər texniki məhsulların yaxşı anlaşılması
- Əsas texniki problemləri təyin etmək və həll etmək bacarığı
- Azərbaycan, İngilis və Rus dillərini bilməsi
- Əla ünsiyyət bacarıqları
- Region filiallarına səfər etmə imkanının olması
- Müştəri-yönümü və sakit xasiyyət