Qısa məzmun
Ə/h razılaşma yolu ilə. Qala Group HelpDesk vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- İT departamentinə daxil olan müraciətlərin qəbul olunması, yaranmış hardware və software problemlərinin diaqnostikası və aradan qaldırılması
- Notbuk, masaüstü kompüterlər, printerlər və digər şəbəkə avadanlıqları da daxil olmaqla bütün cihaz və proqram təminatlarının quraşdırılması, yüklənməsini və problemlərin aşkar olunaraq aradan qaldırılmasını təmin etmək
- Kompüter şəbəkələrində yaranmış nasazlıqların aradan qaldırılması, şəbəkənin monitorinqi
- Şəbəkəyə qoşulmuş kompüterlərin, məlumat bazasının təhlükəsizliyinin və daim işlək vəziyyətdə olmasının təmin edilməsi
- Məlumatların təhlükəsizliyi və saxlanılmasının təmin edilməsi
- Müxtəlif qeyri-standart vəziyyətlərin həllini təklif etmək
- Birbaşa rəhbər və müdiriyyətin verdiyi tapşırıqları vaxtında və düzqün qaydada yerinə yetirmək
Vəzifəyə dair tələblər:
- Windows ailəsinə məxsus əməliyyat sistemləri ilə və MacOS əməliyyat sistemləri üzrə nəzəri və praktik biliklər
- Xarici dil bilikləri: rus (səlis yazı və danışıq bacarığı) və ingilis dili bilikləri (texniki səviyyədə)
- PC və noutbuk kompüterlərlə, periferik və şəbəkə qurğularla ilə işləmə bacarığı
- Əsas texniki problemləri təyin etmək və həll etmək bacarığı
- Windows Server, Active Directory və Group Policy anlayışından tam xəbərdar olmaq
- İT ixtisası üzrə sertifikatlar arzuolunandır
- Uyğun sahə üzrə minumum 2 il iş təcrübəs
- Məntiqli düşünmə və problemləri araşdırma qabiliyyəti
Digər məlumat:
- Beş günlük iş qrafiki .Azərbaycan Respublikasının əmək məcəlləsinə uyğun qeydiyyat.
- Əmək haqqı işçinin bilik səviyyəsinə uyğun bir müsahibə əsasında müəyyən ediləcək.
Xahiş olunur şəkilli CV-ləri hr@qalagroup.az e-mail ünvanına göndərin və mövzuda vakansiyanın adın“HelpDesk” qeyd edin.