Main responsibilities:
- Ability to diagnose and resolve basic technical issues
- Configure software and hardware
- Provide End-user support (Laptops, Printers, VOIP Phones)
- Install, configure and upgrade PC software and operating systems (Windows 10 OS)
- Provide accurate information on IT products and services
- Ability to diagnose and resolve basic technical issues
- Train end-users how to set up and use new technologies
Requirements:
- Degree in Information Technology or Computer Science
- Proven working experience in providing help desk support
- Knowledge of network fundamentals (TCP/IP)
- Attention to detail
- Communication skills
- Troubleshooting and multi-tasking skills
Terms and conditions:
- Compliance with the requirements of the Labor Code.
- Salary by agreement
Oxşar vakansiya siyahısı:
https://qlor.me/m7byl3sgdk Təsvir Ensure the bank’s information security; Regularly check and evaluate networks and systems to identify security vulnerabilities; M ...
İnci Group of Companies Helpdesk vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Kontakt Home Proqram təminatı üzrə kiçik mühəndis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Yelo Bank ASC Korporativ idarəetmə üzrə kiçik mütəxəssis / mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Aztelekom MMC QA Manager vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Expressbank ASC Rəqəmsal xidmətlərin tətbiqi şöbəsinin aparıcı/böyük mütəxəssisi (IT Biznes Analitik) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
“Rabitəbank” ASC Aparıcı proqramçı (PL/SQL üzrə) vəzifəsinə işə qəbul elan edir. ...
Xalq Bank Proqramlaşdırma İdarəsinin İnterfeyslərin tətbiqi şöbəsinin mütəxəssisi (Frontend developer) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...