Qısa məzmun
Lankaran Springs & Wellness Resort HR İnzibatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Komandada işləmə bacarığı olmalıdır.
Əsas öhdəliklər:
- Mütəmadi olaraq aşağıdakı qeydləri aparır və işləri müasir tələblərə müvafiq şəkildə həyata keçirin:
- İşçilərin qanunvericiliklə və şirkət tərəfindən tələb olunan sənədləri qəbul etmək.
- Xarici vətəndaşların viza ilə bağlı prosedurları həyata keçirmək
- E-gov.az və 1C sisteminə tələb olunan məlumatları daxil etmək
- Yeni işə başlayan işçiləri ilkin təlimatla tanış etmək və tələb olunan sənədləri təqdim edərək imzalatmaq.
- Şöbələr tərəfindən təqdim olunan tabelləri ilkin yoxlanışını aparmaq və səhvlər olduqda dərhal şöbəni məlumatlandırmaq.
- Təsadüfi yoxlamalar apararaq təmizliyə nəzarət etmək (işçilərin dəyişmə otağı, işçi yeməkxanası, ofislər, işçilərin ayaq yolu və s.).
- Yarana bilən və real təhlükələrin bildirilmək və dərhal qaydaya salınmasından təkliflər irəli sürmək
- Adı çəkilən vəzifə ilə bağlı bütün siyasətləri və proseduraları müvafiq olaraq vəzifə və öhdəliklərini vaxtında və səmərəli şəkildə icra etmək
- Rəhbərlik tərəfindən tapşırılan işləri yerinə yetirmək
Namizəd üçün tələblər:
- Azərbaycan və Rus dilinə mükəmməl hakimiyyət, İngilis dili arzuolunandır.
- MS Office (Word, Excell , ) yaxşı bilmək.
- Ali təhsil arzuolunandır.
- Ünsiyyət bacarığı
- Komandada işləmə bacarığı
Təklif edirik:
- Perspektiv və inkişaf
- İş qrafiki: Ofis (9:00- 18:00)
- Gündə 1 dəfə qidalanma
- Tam rəsmi qeydiyyat
CV nümunələri “İnsan Resursları üzrə inzibatçı” başlığı ilə gödərilməlidir.
Qeyd: Yalnız Lənkəranda yaşayanlar müraciət edə bilərlər.
Oxşar vakansiya siyahısı:
650₼
İnzibati işlər üzrə kiçik mütəxəssisA - Group Insurance Company İnzibati işlər üzrə kiçik mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Sənədləşmə üzrə Mütəxəssis
Mətanət A Şirkətlər Qrupu Sənədləşmə üzrə Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
700 — 800 ₼
Koorparativ satış üzrə mütəxəssisAR-METİZ MMC şirkəti şurup istehsalı ilə məşğul olur və hal-hazırda Koorparativ satış üzrə mütəxəssis vakansiyası üzrə bəy və ya xanım işçi axt ...