Основные обязанности:
- ведение документооборота;
- подбор кадров;
- кадровое делопроизводство;
- подготовка аналитических отчетов и других документов по бухгалтерии
Требования:
- Высшее образование в сфере бухгалтерского учета или смежных дисциплин
- Наличие профессиональной сертификации
- Знание 1С, Excel
- Опыт работы не менее 1года
Условия работы:
- Оформление согласно трудовому законодательству
- Офис в центре города
- Зарплата договорная
Просьба присылать CV с фото.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...