Qısa məzmun
C and S Group LLC Insan Resursları üzrə kiçik mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
- AR-nın Əmək Qanunvericiliyinə uyğun sənədlərin rəsmiləşdirilməsi;
- İşçilərin şəxsi işlərinin hazırlanması və lazımi sənədlərin toplanması;
- Məzuniyyət, ezamiyyət, işə qəbul, işdən azad olunmaya və digər kadr kargüzarlığına aid olan sənədləri hazırlayır, imzaya təqdim edir, qeydiyyata alır, imzalanmış sənədlərin vaxtında müvafiq struktur bölmələrə təqdim olunmasını təmin edir;
- Işçilərə cari əmək fəaliyyətləri haqqında arayışların və xasiyyətnamələrin verilməsi;
- Yazılı əmək müqavilələrinin tərtib olunması və qeydiyyatı ;
- Əmrlərin yazılması (məzuniyyət, ezamiyyət, əvəzçilik, işə qəbul, işdən çıxma, intizam məsuliyyətinə cəlbetmə haqqında və s.);
- Kadr sənədlərinin qovluqlara yığılması, qovluqlarda sənədlərin, o cümlədən, işçilərin əmək kitabçalarının tam və səliqəli şəkildə saxlanılması üçün məsuliyyət daşıyır.
İş şəraiti:
- AR Əmək məcəlləsinə uyğun olaraq 5 günlük iş həftəsi;
- Nahar vaxtı 13:00-14:00;
- Əmək haqqı: 500 azn net;
- Ünvan: Zərifə Əliyeva 55, Yeni Hayat Plaza.
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil;
- 1 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan və rus dili bilikləri mütləqdir;
- İnzibati sahədə iş təcrübəsi;
- Ofis proqramları ilə iş təcrübəsi (MS Word, MS Excel);
- Yaxşı ünsiyyət, rabitə və komanda ilə işləmək bacarığı;
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti.
Namizədlərdən CV-lərini “İnsan resursları üzrə kiçik mütəxəssis” başlığı il office@csgroup.az email ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Oxşar vakansiya siyahısı:
700 — 1000 ₼
Korporativ Satış TəmsilçisiPRO CON izo Ofis meneceri/SMM vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
İnsan resursları üzrə təcrübəçi (HR intern)
PRO CON İZO MMC İnsan resursları üzrə təcrübəçi (HR intern) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
İnsan resursları üzrə kiçik mütəxəssis
GM Construction İnsan resursları üzrə kiçik mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
İR üzrə Direktor
SuperToys MMC “İR üzrə Direktor” vakansiyası elan edir ...