Qısa məzmun
Ə/h razılaşma yolu ilə. AFB Bank İnsan Resursları üzrə aparıcı/baş mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Namizədə dair tələblər:
- Ali təhsil;
- Müvafiq sahədə 2 il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan dilində sərbəst danışıq bacarığı , Rus dili və İngilis dili bilikləri arzuolunandır;
- MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, Outlook) proqramlarından istifadə bacarığı;
- İşə qəbul sahəsi və metodları haqqında biliklər;
- Təşəbbüskarlıq, ünsiyyət və komandada işləmək bacarığı;
- Məsuliyyətlilik, dəqiqlik və etibarlılıq.
İşin təsviri:
- Bankın işəqəbul siyasətinə riayət olunmasını təmin etmək;
- Yaranan vakansiyaların bankdaxili və bankxarici elanlarını hazırlamaq və yerləşdirmək;
- Ən səmərəli kanallardan istifadə etməklə istedadları müəyyən etmək və onları şirkətə cəlb etmək;
- Daxil olan CV-lərin qeydiyyatını aparmaq və daim namizədlər bazasını yeniləmək;
- Vakansiyalara uyğun namizədləri seçmək, ilkin müsahibələri təşkil etmək, müsahibə nəticələri barədə namizədlərə məlumat vermək;
- İşçi seçimi prosesində müvafiq imtahan və dəyərləndirmələri həyata keçirmək;
- Bankda adaptasiya sisteminin tətbiqinə dəstək verir və işə yeni qəbul olunmuş işçilərin adaptasiyasını həyata keçirir;
- İşçi axınını aylıq olaraq analiz etmək, işdən ayrılan əməkdaşlarla müvafiq sorğunun keçirilməsini təmin etmək və bununla bağlı hesabat hazırlamaq;
- İşəqəbul hesabatlarını hazırlamaq.
Uyğun namizədlərdən CV-lərini mövzu sətrində “İnsan resursları üzrə aparıcı/baş mütəxəssis” qeydi edərək elektron ünvanına göndərməyini xahiş edirik.
Mənbə: jobsearch.az
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...