Qısa məzmun
Kapital Bank İnsan resurslarının idarə edilməsi departamentinin Təşkilati öyrənmə və inkişaf Şöbəsinin rəisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Öhdəliklər:
- “Kapital Bank”ASC-nin “Təlim və inkişaf sistemi üzrə qaydaları”nı hazırlayır, yeniləyir, tətbiq edir və əlaqədar siyasət və prosedurların hazırlanmasında iştirak edir;
- Bankın təlim və inkişaf strategiyasının həyata keçirilməsində iştirak edir və biznes tərəfdaşı olaraq fəaliyyət göstərir;
- Bankın illik öyrənmə və inkişaf planını hazırlayır və təqdim edir, planın icrasına nəzarət edir;
- Təlim və inkişaf proseslərinin bütövlüyünə nəzarət edir, ehtiyacların müəyyən edilməsinə, layihələrin və inkişaf fəaliyyətlərinin planlaşdırılmasına və təşkilinə, nəticələrin qiymətləndirilməsinə rəhbərlik edir;
- Bankın illik təlim və inkişaf büdcəsini təklif edir, təsdiq olunmuş büdcənin icrasına nəzarət edir;
- Biliklərin idarə edilməsi və daxili bilik axınının təmin olunmasına nəzarət edir, yeni kadrların hazırlanması prosesini dəstəkləyir;
Üstünlük verilən bilik və bacarıqlar:
- İnsan resurslarının idarə edilməsi sahəsində müəyyən biliklərə və minimum 5 illik iş təcrübəsinə malik olmaq;
- Bank fəaliyyəti ilə əlaqədar qanunvericiliyi bilmək;
- Azərbaycan və ingilis dillərini mükəmməl, rus dilini yaxşı səviyyədə bilmək;
Biz Sizə stabil iş yeri, dinamik inkişaf və peşəkar kollektivdə çalışmaq imkanı təqdim edirik! Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa, hr.kapitalbank.az portalımızdan qeydiyyat keçərək CV-nizi göndərərək vakansiyamıza müraciət edə bilərsiniz.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...