Qısa məzmun
MKT İstehsalat Kommersiya MMC İnzibati işlər üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətin baş ofisinin İnzibati binasında və ona aid digər sahələrdə daşınma və təchizat işlərini yerinə yetirmək, avadanlıqlarda və mebellərdə yaranan kiçik nasazlıqları aradan qaldırılması prosesini nəzaərtdə saxlamaq;
- Regional filiallara və şəhərdaxili ərazilərə səfər edən əməkdaşlarının daşınmasını təmin etmək;
- Sürücü iş başında olmadığı təqdirdə onun vəzifə səlahiyyətlərini icra etmək;
- Baş ofis Rəhbərliyi tərəfindən təyin edilmiş digər tapşırıqların icrası;
- Baş inzibati direktorun tapşırıqlarını yerinə yetirmək
Tələblər:
- İngilis dili – mütləq şərtdir, Rus dili arzuolunandır, Azərbaycan dili səlis
- Mətnlərin tərtib olunması, redaktəsi, protokolların hazırlanması, sürətli yazı qabiliyyəti
- Ofis proqramlarına yüksək dərəcədə hakimiyyət
Səriştələr:
- Məsuliyyətli
- Şəxsi inkişafa meylli
- Pozitiv
- Özünütəşkiletmə qabiliyyəti
- Nailiyyət yönümlülük
- Etibarlılıq
- Dürüstlük
Əlavə məlumat:
- Əmək haqqı razılaşma əsasında;
- İş qrafiki: Beş günlük iş həftəsi
- İş yeri: Baki şəhəri, Qafqaz Business Center
- Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
Əgər ölkənin lider pambıq istehsalçısı olan “MKT İK” MMC-da karyeranızı davam etmək, peşəkar və mehriban komandanın bir hissəsi olmaq istəyirsinizsə ən son yenilənmiş CV-nizi “İnzibati işlər üzrə mütəxəssis” mövzusu ilə elektron ünvanına göndərə bilərsiniz.
Mənbə: jobsearch.az
Oxşar vakansiya siyahısı:
AzəriMed QSC Loyallıq üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Mətanət A İşə qəbul üzrə baş mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
AzəriMed QSC Təlim və motivasiya üzrə əməliyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Super Toys İR üzrə Direktor vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
https://qlor.me/m6z3057ndc Təsvir Обязанности: • Подготовка соответствующих баз данных по обучению; • Выпо ...
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Kadrlar şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...