Qısa məzmun
Ə/h razılaşma yolu ilə. FINCA Azerbaijan LLC İnzibati Köməkçi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. İşində düzgünlüyə və təfərrüatlara diqqət yetirməlidir.
ƏSAS ÖHDƏLİKLƏR:
- Filiala gələn şəxsləri və ya zəngləri qəbul etmək və onların sorğularını cavablandırmaq və ya ehtiyaclarına uyğun olaraq müvafiq şəxslərə yönləndirməyi təmin etmək;
- Telefonlara peşəkarcasına cavb verilməsini və daxil olan zənglərin səmərəli şəkildə ünvanlarına çatdırılmasını təmin etmək
- Komputerdən ,poçtdan vəya faks maşından istifadə etməklə məlumat və ya sənədlərin tələb olunan ünvanlara/şəxslərə göndərilməsini təmin etmək ;
- Filialın qrafik üzrə təmizlənməsini və bütün zamanlarda Filialda peşəkar mühütin qorunub saxlanılmasını təmin etmək;
- Filial inventarlarını FINCA Azerbaijan – ın siyasət və prosedurlarına uyğun şəkildə saxlamaq
- Mətbəx avadanlıqlarının FINCA Azerbaijan – ın siyasət və prosedurlarına uyğun şəkildə təchiz edilməsini və onların təmiz və saz vəziyyətdə olmasını təmin etmək
- Davamlı olaraq ofis avadanlıqlarının işlək vəziyyətdə olmasını təmin etmək və qoruyub saxlamaq;
- FINCA Azerbaijan – ın siyasət və prosedurlarına uyğun şəkildə Filalın büllüten lövhəsinə nəzarət etmək və daima yenilənməsini təmin etmək; bu istiqamət üzrə catışmazlıqları (buklet, flyer, poster və s.) müəyyən edərək aradan qaldırılmasına operativ olaraq nəzarət etmək.
- Filialın təhlükəsizlik işlərinin təşkilinə nəzarət etmək və qoyulmuş təhlükəsizlik protokollarına əməl edilməsini təmin etmək;
- Тələb olunduqda təyinati FINCA Azerbaijan Filialina gələn və ya ordan gedən heyət üzvləri və ya qonaqlar üçün logistik işlərin təşkilini həyata keçirmək
- Lazım gələrsə, qəbul edilmiş prosedurlara uyğun olaraq yenilənmiş yanğın təhlükəsizliyi və ilk yardım təlimi/vərdişlərini və Filialın əlahiddə vəziyyətlərə hazır olmasını təmin etmək;
- FINCA Azerbaijan – ın siyasət və prosedurlarına uyğun olaraq kommunal ödənişlərini icra etmək və bu müqavilələr üzrə ofis sahibi ilə koordinasiya işləri aparmaq.
- Ərazi əhatəsində olan ofislərin MƏİ işçiləri ilə əlaqəli işləyərək həmin ofislərdə inzibati işlərlə bağlı məsələlərə, problemlərin həllinə dəstək göstərmək.
- Poçt vasitəsi ilə daxil olan və göndərilən bütün məktub ,teleqram və s.-ləri qəbul etmək,qeydiyyat almaq və qovluğa tikmək;
- FINCA Azerbaijan – ın siyasət və prosedurlarına uyğun olaraq bağlamaların alınması və digər FINCA Azerbaijan idarələrinə göndərilməsini təşkil və idarə etmək
- Lazım gəldikdə ,İnzibati Təlimat və Maliyyə Təlimatının maddələrinə uyğun olaraq FİNCA Azerbaijan-ın alqı prosedurasına həyata keçirmək
- Lazım gəldikcə , Filialda digər heyət üzvlərinə tərtibetmə,surətçıxarma ,cildləmə və ya digər sənəd hazırlama işlərində kömək göstərmək
- FINCA Azerbaijan – Əsas Təqviminə uyğun olaraq Filial təqviminin yenilənib saxlanmasını təmin etmək.
- Əməkdaşların işə davamiyyətinin qeydiyyatını aparmaq və bu proses üzrə məlumatları hesabat formasında dövri olaraq xətti menecerinə təqdimm etmək.
- Təşkilati tədbirlərin həyata keçirilməsində məsul şəxs olaraq aktiv koordinasiya işlərini icra edə bilmək
- Filiallarda imzalanıb, elektronlaşdırılmış (skan) edilmiş kredit müqavilələrinin təşkilatın təlimat tələblərinə uyğun olaraq hazırlanıb, baş ofisə göndərilməsini təmin etmək.
- Fiziki sənədlərin tam olaraq toplanmasını təşkil etmək, yaranmış çatışmazlıqlar ilə bağlı icraçını məlumatlandırıb, sənədlərin fiziki olaraq tamlığını təşkil etmək.
- Lazım gəldikdə ,bu İş Təsvirində qeyd olunmamış,gündəlik iş prosesində İnzibati və ya xətti rəhbər tərəfindən tapşırılan digər inzibati tapşırıqları yerinə yetirmək.
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
- Ali təhsil
- Microsoft ofis proqramları üzrə bilik (word və excel) və çap etmə bacarığı
- Xidmət yönümlü – Aktiv şəkildə insanlara köməklik göstərməyə səy göstərmək
- Yüksək şifahi ünsiyyət- məlumatları effektiv şəkildə çatdırmaq üçün digərləri ilə danışmaq bacarığı
- Əlaqələndirmə – fəaliyyətləri digərlərinin fəaliyyətləri ilə uyğunlaşdırmaq
- Filialdaxili şəxslərarası ünsiyyəti qurmaq və qoruyub saxlamaq
- İşində düzgünlüyə və təfərrüatlara diqqət yetirmək
Əgər yuxarıda qeyd edilən vəzifədə işləmək istəyirsinizsə, öz tərcümeyi-halınızı (CV) 6 Mart 2020-ci il tarixindən gec olmamaq şərtilə recruitment@fincaazerbaijan.com elektron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində İNZİBATİ KÖMƏKÇİ (NAXÇIVAN)qeyd etməklə göndərə bilərsiniz.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...