IT Help Desk
vakansiya — 2025

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

Qısa məzmun

SABIS® SUN International School IT Help Desk vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir

Department/Group: Information Technology

Level/Salary Range: Entry Level

Position Type: Full time

Key responsibilities:

  • Supports staff & Students hardware including PC’s, printers, photocopy machines, tablets, phone POS’s and other devices.
  • Identify user needs.
  • Maintain daily performance of computer systems.
  • Install, modify, and repair computer hardware and software.
  • Install computer peripherals for users.
  • Run reports to determine malfunctions that continue to occur.
  • Record events and problems and their resolution in logs
  • Pass on any feedback or suggestions by staff to the IT administrator
  • identify and escalate situations requiring urgent attention
  • Testing new technology
  • Setting up accounts for new users
  • Resolve STVs issues during ongoing lessons
  • Support teachers during ILS sessions when needed
  • Assist the IT Manager in maintaining the infrastructure (Servers, Switches, Wi-Fi)
  • Responsible and accountable for the professional and efficient managing of visitors, vendors, telephone calls and messages, as well as a variety of clerical duties that support customer services, information and referral and the operation and presentation of a professional office, thus ensuring the organization and efficient operation of the school’s Reception Area
  • Responsible for performing his/her duties as per SABIS® systems, policies, and procedures.
  • Works closely with the Director, the Head of Marketing, and the Office Manager to ensure the efficient operation of reception
  • Interacts regularly with parents and staff.

Knowledge, skills & competencies:

  • Educational Qualifications Minimum high school diploma required, BA preferred
  • Certifications N/A
  • Language Skills Fluency in AZERBAIJANI AND English;
  • Years of Experience 3+

Core Competencies:

  • Professional Behaviour and Ethical Conduct
  • Continuous Learning and Improvement
  • Accountability and Taking Ownership

Behavioural Competencies:

  • Flexibility and Adaptability
  • Analytical Thinking
  • Communication
  • Detail Orientation
  • Problem Solving
  • Time Management

Interested candidates are requested to submit their CVs in English by indicating the position title “IT Help desk” in the subject line and fill the application on SABIS® Careers.

Oxşar vakansiya siyahısı:

Senior Information Security Specialist

https://qlor.me/m7byl3sgdk Təsvir Ensure the bank’s information security; Regularly check and evaluate networks and systems to identify security vulnerabilities; M ...

Access Bank

20.02.2025 - Bakı

Helpdesk

İnci Group of Companies Helpdesk vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

İnci Group of Companies

20.02.2025 - Bakı

Proqram təminatı üzrə kiçik mühəndis

Kontakt Home Proqram təminatı üzrə kiçik mühəndis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Kontakt Home

12.02.2025 - Bakı

Korporativ idarəetmə üzrə kiçik mütəxəssis / mütəxəssis

Yelo Bank ASC Korporativ idarəetmə üzrə kiçik mütəxəssis / mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Yelo Bank

10.02.2025 - Bakı

QA Manager

Aztelekom MMC QA Manager vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Aztelekom MMC

10.02.2025 - Bakı

Rəqəmsal xidmətlərin tətbiqi şöbəsinin aparıcı/böyük mütəxəssisi (IT Biznes Analitik)

Expressbank ASC Rəqəmsal xidmətlərin tətbiqi şöbəsinin aparıcı/böyük mütəxəssisi (IT Biznes Analitik) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Expressbank ASC

10.02.2025 - Bakı

Aparıcı proqramçı (PL/SQL üzrə)

“Rabitəbank” ASC Aparıcı proqramçı (PL/SQL üzrə) vəzifəsinə işə qəbul elan edir. ...

Rabitabank OJSC

06.02.2025 - Bakı

Proqramlaşdırma İdarəsinin İnterfeyslərin tətbiqi şöbəsinin mütəxəssisi (Frontend developer)

Xalq Bank Proqramlaşdırma İdarəsinin İnterfeyslərin tətbiqi şöbəsinin mütəxəssisi (Frontend developer) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Xalq Bank

24.01.2025 - Bakı