Main responsibilities:
- Ability to diagnose and resolve basic technical issues
- Installation and configuration of peripherals equipment (printer, scanner, VoIP Phones)
- Provide End-user support
- Install, configure and upgrade PC software and operating systems (laptop, tablet)
- Working with web-services
Requirements:
- Degree in Information Technology or Computer Science
- Microsoft/Cisco Certification is an advantage
- Proven working experience in providing help desk support
- Knowledge of network fundamentals (TCP/IP)
- Basic knowledge of HTML, CSS, PHP
- Experience with IP telephony
- Basic knowledge in administration of Microsoft OS Family
- Communication skills
- Troubleshooting and multi-tasking skills
- Responsibility and punctuality skills
Terms and conditions:
- Compliance with the requirements of the Labor Code.
- Salary by agreement
Please indicate the name of the position you are applying for in the subject line of the application email. Otherwise the candidacy will not be considered in the review process. Only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.
E-mail: hr@landauschool.com
Oxşar vakansiya siyahısı:
https://qlor.me/m7byl3sgdk Təsvir Ensure the bank’s information security; Regularly check and evaluate networks and systems to identify security vulnerabilities; M ...
İnci Group of Companies Helpdesk vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Kontakt Home Proqram təminatı üzrə kiçik mühəndis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Yelo Bank ASC Korporativ idarəetmə üzrə kiçik mütəxəssis / mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Aztelekom MMC QA Manager vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Expressbank ASC Rəqəmsal xidmətlərin tətbiqi şöbəsinin aparıcı/böyük mütəxəssisi (IT Biznes Analitik) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
“Rabitəbank” ASC Aparıcı proqramçı (PL/SQL üzrə) vəzifəsinə işə qəbul elan edir. ...
Xalq Bank Proqramlaşdırma İdarəsinin İnterfeyslərin tətbiqi şöbəsinin mütəxəssisi (Frontend developer) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...