Responsibilities:
- Maintenance of customer records and files in accordance with corporate requirements, and their timely update;
- Maintenance of debtors’ credit records and their timely update;
- Ensure control over overdue accounts and investigate outstanding invoices;
- Receipt and verification of purchase orders from customers;
- Communication with customers on billing and settlement matters;
- Preparation and submission of invoices and credit notes;
- Preparation and submission of service delivery notes and VAT-invoices;
- Recording customer payments and keep a strict control over trade receivables;
- Reconciliation of deposit and bank account records with debtors ledger;
- Maintenance of sales register for tax purposes;
- Assurance of correctness of debtors ledger balances;
- Application of related accounting policies and procedures;
- Submission of debtors’ information as may be required for preparation of tax and other reports;
- Preparation of reports as may be requested by management;
- Assistance during tax inspection, i.e. provision of all required documents and information.
- Preparation of month-end/year-end journal entries;
- Assistance with the preparation of management reports;
- Cooperation with colleagues within own and other departments when needed.
Duties:
- Represent BDO in a professional manner at all times through punctuality & appearance;
- Maintenance of accurate records of time spent on each project;
- Meet client expectations and project deadlines.
Qualifications and requirements:
- Bachelor degree in finance or math;
- 2 + years of working experience in accounting and bookkeeping;
- 2 + years of working experience in utilisation of 1C: Accounting or Sage 50 Accounts;
- Successful completion of F3-Financial Accounting (ACCA) or similar exam within professional body;
- Good understanding of accounting principles;
- Good communication, writing and time management skills;
- Ability to work on various stages of the project;
- Intermediate level of English to be able to communicate with clients via emails, on the phone and during meetings;
- Good knowledge of Microsoft Office;
- Attention to detail;
- Personal ethics and integrity.
Interested candidates are requested to send their updated resumes with AR181510 mentioned in the subject.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Karvan2002 MMC Mühasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Ə/h razılaşma yolu ilə. Xalq Bank Kredit İdarəsinin Hesabatlıq şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Mətanət A şirkəti Mühasib vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
GL ASC-dən Şabran şəhərində yerləşən filialları üzrə Xəzinədar əməliyyatçı işçi qəbulu elan edir. ...
Max Print Baş mühasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Dəqiqlik, detallara diqqət yetirmək qabiliyyəti olmalıdır. ...
Yelo Bank ASC PL/SQL üzrə kiçik mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Xalq Bank şirkəti "Şəki" filialının Kredit şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
ATB Bank Dayanıqlı inkişaf (ESG) üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Hajigabul Poultry Farm Company Audit Üzrə Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Hajigabul Poultry Farm Company Mühasib ( Şəmkir ) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
PASHA Bank Qeyri-maliyyə Risklərinin İdarə Edilməsi şöbəsində İnsidentlərin İdarə Edilməsi üzrə Baş Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...