Junior IT Help Desk
vakansiya — 2025

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

Job description:

  • Installing and configuring computer hardware operating systems and applications.
  • Monitoring and maintaining computer systems and networks.
  • Talking to staff or clients through a series of actions, either face-to-face or over the telephone, to help set up systems or resolve issues.
  • Troubleshooting system and network problems, diagnosing, and solving hardware or software faults.
  • Replacing parts as required.
  • Providing support, including procedural documentation and relevant reports.
  • Following diagrams and written instructions to repair a fault or set up a system.
  • Supporting the roll-out of new applications.
  • Setting up new users’ accounts and profiles and dealing with password issues.
  • Responding within agreed time limits to call-outs.
  • Working continuously on a task until completion (or referral to third parties, if appropriate).
  • Testing and evaluating new technology.

Requirements:

  • Higher education (technical education is preferable)
  • Fluent Azerbaijani and Russian languages
  • Knowledge of English language(minimal conversational skills, ability to read and translate technical documentation)
  • Minimum 1-2 years of work experience in similar position
  • Knowledge and work experience with Windows OS
  • Advanced knowledge and experience in Configuring and deploying Windows
  • Advanced knowledge of MS Outlook, Word, Excel
  • Good troubleshooting skills
  • Knowledge of Windows Domain, LAN
  • Knowledge and experience in working with printers and print servers
  • Mounting passive and active network and other computer related equipment
  • Repairing/assembling computer equipment
  • Attentiveness
  • Good customer service skills
  • Good interpersonal and communication skills, and the ability to effectively interface with personnel and customers at all levels
  • Recommended certification required: CCNA or Microsoft MCP, CompTIA A + Strong work ethic

Please send your CV to e-mail address with “Junior IT Help Desk” in email subject

Oxşar vakansiya siyahısı:

Senior Information Security Specialist

https://qlor.me/m7byl3sgdk Təsvir Ensure the bank’s information security; Regularly check and evaluate networks and systems to identify security vulnerabilities; M ...

Access Bank

20.02.2025 - Bakı

Helpdesk

İnci Group of Companies Helpdesk vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

İnci Group of Companies

20.02.2025 - Bakı

Proqram təminatı üzrə kiçik mühəndis

Kontakt Home Proqram təminatı üzrə kiçik mühəndis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Kontakt Home

12.02.2025 - Bakı

Korporativ idarəetmə üzrə kiçik mütəxəssis / mütəxəssis

Yelo Bank ASC Korporativ idarəetmə üzrə kiçik mütəxəssis / mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Yelo Bank

10.02.2025 - Bakı

QA Manager

Aztelekom MMC QA Manager vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Aztelekom MMC

10.02.2025 - Bakı

Rəqəmsal xidmətlərin tətbiqi şöbəsinin aparıcı/böyük mütəxəssisi (IT Biznes Analitik)

Expressbank ASC Rəqəmsal xidmətlərin tətbiqi şöbəsinin aparıcı/böyük mütəxəssisi (IT Biznes Analitik) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Expressbank ASC

10.02.2025 - Bakı

Aparıcı proqramçı (PL/SQL üzrə)

“Rabitəbank” ASC Aparıcı proqramçı (PL/SQL üzrə) vəzifəsinə işə qəbul elan edir. ...

Rabitabank OJSC

06.02.2025 - Bakı