Requirements:
- Age 25 – 35 y.o;
- Higher education;
- Ability to organize work;
- Knowledge of the spare parts market;
- Excellent knowledge of Azerbaijani, Russian and English languages is preferable;
- Technical knowledge: in MS Office programs (Word, Excel, etc.)
- At least 1 year of experience in the sale of spare parts.
Duties:
- Preparation of orders for spare parts;
- Negotiations with manufacturers on the supply of spare parts and accessories;
- Ordering spare parts and accessories from manufacturers;
- Preparation of analyzes on spare parts;
- Regular contact with the spare parts warehouse;
- Preparation of reports for management.
Working conditions:
- Documentation in accordance with the Labor Code of the Republic of Azerbaijan.
- Work will be 6 days a week (shortened working day on Saturday).
- Salary: 600 Manats.
Candidates can send their CVs to email address.
Mənbə: jobsearch.az
Oxşar vakansiya siyahısı:
800 — 1000 ₼
Loyallıq üzrə mütəxəssisAzəriMed QSC Loyallıq üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
İşə qəbul üzrə baş mütəxəssis
Mətanət A İşə qəbul üzrə baş mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
500₼
Təlim və motivasiya üzrə əməliyyatçıAzəriMed QSC Təlim və motivasiya üzrə əməliyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
İR üzrə Direktor
Super Toys İR üzrə Direktor vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
500₼
Операционист, в отделе Мотивации и Обученияhttps://qlor.me/m6z3057ndc Təsvir Обязанности: • Подготовка соответствующих баз данных по обучению; • Выпо ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Kadrlar şöbəsinin mütəxəssisi
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Kadrlar şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...