Qısa məzmun
Azerbaijan Supermarket LLC Kargüzar vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Şöbə: Maliyyə
İş yeri: Baş ofis
Vəzifə öhdəlikləri:
- Kargüzarlıq tərəfindən lazımı şəkildə mühasibat sənədlərini mühasibat şöbəsinə təqdim etmək
- Mühasibat sənədlərini və qeydlərini düzgün tərtib etmək, onları düzgün hazırlamaq və saxlamaq
- Sənədləri arxivə yerləşdirmək
- Sənədlərin bazasının qeydiyyatını aparmaq və bazanı yeniləmək
- Sənədlərin sürətini çıxarmaq
- Sənədləri nömrələmək
- Sənədləşmə problemlərini və uyğunsuzluqları araşdırmaq, onları izləmək və itmiş sənədləri bərpa etmək
Vəzifə üzrə tələblər:
- Ali təhsil (İqtisadiyyat, maliyyə və ya idarəetmə)
- Dil bilikləri: Azərbaycan (əla), ingilis (yaxşı), rus (yaxşı)
- Kompyuter bilikləri: MS Office programları üzrə biliklər (xüsusilə Excel)
- Yüksək icraçılıq bacarığı
- Operativ, dəqiq və təşəbbüskar olmaq
- Təşkilatçılıq və planlaşdırma bacarığı
- İnsanlarla fəal ünsiyyət qurmaq bacarığı
- Komandada işləmək bacarığı
- Problem həll etmə bacarığı.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...