Qısa məzmun
Azerbaijan Supermarket LLC Kargüzar vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Şöbə: Maliyyə
İş yeri: Baş ofis
Vəzifə öhdəlikləri:
- Kargüzarlıq tərəfindən lazımı şəkildə mühasibat sənədlərini mühasibat şöbəsinə təqdim etmək
- Mühasibat sənədlərini və qeydlərini düzgün tərtib etmək, onları düzgün hazırlamaq və saxlamaq
- Sənədləri arxivə yerləşdirmək
- Sənədlərin bazasının qeydiyyatını aparmaq və bazanı yeniləmək
- Sənədlərin sürətini çıxarmaq
- Sənədləri nömrələmək
- Sənədləşmə problemlərini və uyğunsuzluqları araşdırmaq, onları izləmək və itmiş sənədləri bərpa etmək
Vəzifə üzrə tələblər:
- Ali təhsil (İqtisadiyyat, maliyyə və ya idarəetmə)
- Dil bilikləri: Azərbaycan (əla), ingilis (yaxşı), rus (yaxşı)
- Kompyuter bilikləri: MS Office programları üzrə biliklər (xüsusilə Excel)
- Yüksək icraçılıq bacarığı
- Operativ, dəqiq və təşəbbüskar olmaq
- Təşkilatçılıq və planlaşdırma bacarığı
- İnsanlarla fəal ünsiyyət qurmaq bacarığı
- Komandada işləmək bacarığı
- Problem həll etmə bacarığı.
Oxşar vakansiya siyahısı:
800 — 1000 ₼
Loyallıq üzrə mütəxəssisAzəriMed QSC Loyallıq üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
İşə qəbul üzrə baş mütəxəssis
Mətanət A İşə qəbul üzrə baş mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
500₼
Təlim və motivasiya üzrə əməliyyatçıAzəriMed QSC Təlim və motivasiya üzrə əməliyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
İR üzrə Direktor
Super Toys İR üzrə Direktor vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
500₼
Операционист, в отделе Мотивации и Обученияhttps://qlor.me/m6z3057ndc Təsvir Обязанности: • Подготовка соответствующих баз данных по обучению; • Выпо ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Kadrlar şöbəsinin mütəxəssisi
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Kadrlar şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...