Qısa məzmun
SAT Group Kiçik və orta bizneslər (KOB) üzrə satış meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
İş şərtləri və şəraiti.
- İş yeri: Nərimanov ray. Əhməd Rəcəbli küç. 15
- İş qrafiki: Bazar ertəsi-Cümə
- İş saatları: 09.00- 18.00
- Əmək haqqı: 800-1500 AZN
- Əlavə imtiyazlar: Telefon danışıq limiti (25 azn),
- SATGroupun təşkil etdiyi bütün təlimlərdə ödənişsiz iştirak etmək imkanı
Tabe olduğu vəzifənin adı: Satış şöbəsinin müdiri
Əmək funksiyaları:
- İsti və soyuq satış zənglərinin edilməsi
- Zənglər haqqında məlumatların CRM proqramında qeyd olunması
- Satış zəngləri üçün şablon sualların hazırlanmasında iştirak edilməsi
- Müştərilərə şirkətin məhsulları haqqında ətraflı məlumat verilməsi
- Ehtiyac halında müştəri üçün qısa təqdimatlar hazırlanması
- Müştəri ilə görüşlərin təyin edilməsi və görüşlərdə iştirak edilməsi
- Satış başa çatdıqdan sonra müqavilə hazırlanma prosesinin koordinasiya edilməsi (rekvizitlər, çatdırılma, hesab faktura, qaimə)
- Təhsil tələbləri: Bakalavr
- Staja dair tələb: 2 il
Tələb olunan bacarıqlar:
- Satış bacarığı
- Təqdimetmə bacarığı
- Səlis nitq qabiliyyəti
- Analitik düşünmə bacarığı
- Psixotipləri müəyyən etmə bacarığı
- Ünsiyyət bacarığı
- Pozitiv enerjili olmalı
Kompüter biliklərinə dair tələblər: MS Office proqramlarından istifadə qabiliyyəti – Yaxşı səviyyədə
Dil bilikləri: Azərbaycan dili – Əla,İngilis dili – arzuolunandır.
Oxşar vakansiya siyahısı:
İnci Group of Companies Korporativ satış mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Barkod Electronics Mağaza koordinatoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Başak Group şirkəti Satış üzrə kiçik mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Çinici şirkəti Satış Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Super Toys Onlayn Satış üzrə koordinator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
İnci Group Of Commpanies Satıcı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
AZ Dizayn Group Korporativ satış mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
RAM Holding Satış Üzrə Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...