Qısa məzmun
Elektron Hökumətin İnkişafı Mərkəzi Kommunikasiyalar üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Müraciət üçün linkə daxil olun: https://qlor.me/l7u3114j
Təsvir
- Mərkəzin baxışı, missiyası və dəyərlərinin auditoriyaya düzgün kommunikasiyasının təmin edilməsi;
- Mətbuat və ictimai məlumat sorğularının cavablandırılması və ya müvafiq səlahiyyətli şəxsə yönləndirilməsi; Kütləvi informasiya vasitələrinin (KİV) əhatə dairəsinin təsirinin təhlil edilməsi;
- Media məsələlərinin idarəsində dəstək göstərilməsi;
- Kommunikasiya üçün nəzərdə tutulmuş nitqlərin, məqalələrin, press-relizlərin və digər sənədlərin hazırlanması;
- Mərkəzin rəsmi vebsaytının və digər kommunikasiya kanallarının idarə edilməsi;
- Media qurumları ilə əlaqələrin formalaşdırılması və inkişaf etdirilməsi;
- Mətbuat konfranslarının və müsahibələrin təşkil edilməsi;
- Press-relizlər, korporativ təqdimatlar və redaksiya tələb edən məzmunlar da daxil olmaqla, Mərkəz daxilində kommunikasiya üçün nəzərdə tutulan materialların hazırlanmasında dəstək göstərilməsi;
- Mətbuatın gündəlik izlənilməsi;
- Kommunikasiya üçün nitqlərin yazılması və brifinq sənədlərinin hazırlanması.
Tələblər
- Ali təhsil;
- Azərbaycan dili və ingilis dili bilikləri yüksək səviyyədə, rus dili biliyi üstünlükdür;
- Media ilə iş, jurnalistika və kommunikasiya sahəsində minimum 3-5 il iş təcrübəsi;
- Yerli medianı yaxından tanımaq və daha öncə aktiv əməkdaşlıq etmək;
- Güclü kommunikasiya və təqdimat bacarığı;
- MS Windows, MS Office, Internet – yüksək səviyyədə istifadə bacarığı (digər proqramları bilmək üstünlükdür).
Oxşar vakansiya siyahısı:
Kontent yaradıcısı
Kontakt Home Kontent yaradıcısı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Kopirayter Olivia (Kosmetika və özünə baxım)
Kontakt Home Kopirayter vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Sürətlə yazma bacarığı olmalıdır. ...
Kopirayter
Kontakt Home Kopirayter vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Sürətlə yazma bacarığı olmalıdır. ...
Kontent üzrə mütəxəssis
Kontakt Home Kontent üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...