L1 Operator
vakansiya — 2025

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

Key responsibilities:

  • Take ownership of customer enquiries and issues reported and ensure quick and effective resolution.
  • Research, diagnose, troubleshoot and identify solutions to resolve customer issues.
  • Follow standard procedures for proper escalation of unresolved issues to the appropriate internal teams.
  • Provide prompt and accurate feedback to customers.
  • Ensure proper recording and closure of all issues.
  • Document knowledge in the form of knowledge base tech notes and articles.
  • Meet defined Service Level Agreements and Key Performance Indicators (defined as part of company’s goals setting process).
  • Maintain phone, chat and email coverage during working hours.
  • Any other responsibilities and tasks given by the management, appropriate to the role.
  • Observe company policies and code of conduct.
  • Attend team and organization-wise meetings.
  • Track time (if required) thoroughly and duly.

Key Skills/Qualifications:

  • At least 1 year experience in a Helpdesk or Support Role.
  • Customer facing experience in a support based role.
  • Availability to work outside typical working hours if needed.
  • Excellent team player, self-managed and self-motivated.
  • Mature and professional demeanor, attitude, and approach.
  • Some understanding of Information Systems at user and corporate level.
  • Azeri (Excellent), Russian and English

The L1 Support Engineer is responsible for providing high-quality technical support to customers, developers and prospects through e-mail, phone interactions, desktop sharing with customers and by using incident tracking system.

E – mail : hr@eurodesign.az

Oxşar vakansiya siyahısı:

Senior Data Analyst

Yelo Bank ASC Senior Data Analyst vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Yelo Bank

13.01.2025 - Bakı

İT İdarəsi, Şəbəkə administratoru, Aparıcı Mütəxəssis

Azərbaycan Hava Yolları İT İdarəsi, Şəbəkə administratoru, Aparıcı Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir ...

Azərbaycan Hava Yolları QSC

08.01.2025 - Bakı

Data elmi üzrə baş mütəxəssis (Senior Data Scientist)

Yelo Bank ASC Data elmi üzrə baş mütəxəssis (Senior Data Scientist) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Yelo Bank

07.01.2025 - Bakı

Senior Information Security Specialist

https://qlor.me/m5kqg7gjro Təsvir Develop, implement, and monitor information security measures. Assess information security risks and propose solutions to mitigate them ...

Access Bank

06.01.2025 - Bakı

ERP və biznes prosesləri üzrə menecer

Aztelekom MMC ERP və biznes prosesləri üzrə menecer vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

PMD Hospitality LLC

28.12.2024 - Bakı

QA engineer (Keyfiyyətə nəzarət üzrə mühəndis)

Kontakt HomeQA engineer (Keyfiyyətə nəzarət üzrə mühəndis) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Kontakt Home

27.12.2024 - Bakı

QA engineer (Keyfiyyətə nəzarət üzrə mühəndis)

Kontakt HomeQA engineer (Keyfiyyətə nəzarət üzrə mühəndis) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Kontakt Home

26.12.2024 - Bakı

Scrum Master

“Rabitəbank” ASC Prosesslərin avtomatlaşdırılması və rəqəmsallaşma departamentində Scrum Master vəzifəsinə işə qəbul elan edir. ...

Rabitabank OJSC

26.12.2024 - Bakı

Proqramlaşdırma İdarəsinin İnterfeyslərin tətbiqi şöbəsinin mütəxəssisi (Frontend developer)

Xalq Bank Proqramlaşdırma İdarəsinin İnterfeyslərin tətbiqi şöbəsinin mütəxəssisi (Frontend developer) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Xalq Bank

24.12.2024 - Bakı

Rəqəmsal xidmətlərin tətbiqi şöbəsinin aparıcı/böyük mütəxəssisi (IT Biznes Analitik)

Expressbank ASC Rəqəmsal xidmətlərin tətbiqi şöbəsinin aparıcı/böyük mütəxəssisi (IT Biznes Analitik) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Expressbank ASC

24.12.2024 - Bakı

Sistem analitiki ( İT biznes analitik)

Bank Respublika ASC Sistem analitiki ( İT biznes analitik) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Bank Respublika ASC

24.12.2024 - Bakı