L1 Operator
vakansiya — 2025

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

Key responsibilities:

  • Take ownership of customer enquiries and issues reported and ensure quick and effective resolution.
  • Research, diagnose, troubleshoot and identify solutions to resolve customer issues.
  • Follow standard procedures for proper escalation of unresolved issues to the appropriate internal teams.
  • Provide prompt and accurate feedback to customers.
  • Ensure proper recording and closure of all issues.
  • Document knowledge in the form of knowledge base tech notes and articles.
  • Meet defined Service Level Agreements and Key Performance Indicators (defined as part of company’s goals setting process).
  • Maintain phone, chat and email coverage during working hours.
  • Any other responsibilities and tasks given by the management, appropriate to the role.
  • Observe company policies and code of conduct.
  • Attend team and organization-wise meetings.
  • Track time (if required) thoroughly and duly.

Key Skills/Qualifications:

  • At least 1 year experience in a Helpdesk or Support Role.
  • Customer facing experience in a support based role.
  • Availability to work outside typical working hours if needed.
  • Excellent team player, self-managed and self-motivated.
  • Mature and professional demeanor, attitude, and approach.
  • Some understanding of Information Systems at user and corporate level.
  • Azeri (Excellent), Russian and English

The L1 Support Engineer is responsible for providing high-quality technical support to customers, developers and prospects through e-mail, phone interactions, desktop sharing with customers and by using incident tracking system.

E – mail : hr@eurodesign.az

Oxşar vakansiya siyahısı:

Senior Information Security Specialist

https://qlor.me/m7byl3sgdk Təsvir Ensure the bank’s information security; Regularly check and evaluate networks and systems to identify security vulnerabilities; M ...

Access Bank

20.02.2025 - Bakı

Helpdesk

İnci Group of Companies Helpdesk vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

İnci Group of Companies

20.02.2025 - Bakı

Proqram təminatı üzrə kiçik mühəndis

Kontakt Home Proqram təminatı üzrə kiçik mühəndis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Kontakt Home

12.02.2025 - Bakı

Korporativ idarəetmə üzrə kiçik mütəxəssis / mütəxəssis

Yelo Bank ASC Korporativ idarəetmə üzrə kiçik mütəxəssis / mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Yelo Bank

10.02.2025 - Bakı

QA Manager

Aztelekom MMC QA Manager vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Aztelekom MMC

10.02.2025 - Bakı

Rəqəmsal xidmətlərin tətbiqi şöbəsinin aparıcı/böyük mütəxəssisi (IT Biznes Analitik)

Expressbank ASC Rəqəmsal xidmətlərin tətbiqi şöbəsinin aparıcı/böyük mütəxəssisi (IT Biznes Analitik) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Expressbank ASC

10.02.2025 - Bakı

Aparıcı proqramçı (PL/SQL üzrə)

“Rabitəbank” ASC Aparıcı proqramçı (PL/SQL üzrə) vəzifəsinə işə qəbul elan edir. ...

Rabitabank OJSC

06.02.2025 - Bakı

Proqramlaşdırma İdarəsinin İnterfeyslərin tətbiqi şöbəsinin mütəxəssisi (Frontend developer)

Xalq Bank Proqramlaşdırma İdarəsinin İnterfeyslərin tətbiqi şöbəsinin mütəxəssisi (Frontend developer) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Xalq Bank

24.01.2025 - Bakı