Qısa məzmun
Avromed Company QSC Layihə meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
İş barədə qısa məlumat:
- Brendbuka, pərakəndə satış məntəqələrinin optimal istifadəsinə və aptek müəssisələrinə tətbiq olunan qaydalara riayət edərək AutoCad proqramında çertyojlar üzərində iş aparır, detallarda dəyişiklik və ya əlavələr edir;
- Bütün Layihələrin BOQ prosesini hazırlayır;
- Müştəri, aptekin yerləşəcəyi sahənin sahibi, subpodratçılar və təchizatçılar arasında koordinasiya yaradır. Subpodratçılar, təchizatçılar və müxtəlif layihə iştirakçıları ilə qiymətlərin razılaşdırılmasını təmin edir;
- Sahədə tamamlanan işlərə əsasən subpodratçılardan gələn hesab-fakturaların yoxlanılmasını həyata keçirir;
- Müəyyən edilmiş sahə üzrə əvvəlcədən mənbələrin araşdırılması və təşkil edilməsini təmin edir;
- Sahədə tamamlanan işlərin keyfiyyətini və çertyoja uyğun olmasına nəzarəti həyata keçirir. Sahədə qayda və prosedurları tətbiq edir. Azərbaycanın müxtəlif bölgələrində yerləşən sahələrə şəxsən nəzarət edir.
Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
- Təhsil: Ali/Bakalavr
- İş təcrübəsi: İnşaat sahəsi üzrə 3 ildən çox iş təcrübəsi.
- Dil bilikləri:
- Azərbaycan və Rus dilləri – mükəmməl.
- İngilis dili – arzuolunandır.
- Peşə bacarıqları:
- Kommersiya danışıqları aparmaq bacarıqları
- Planlaşdırma bacarığı
- Məntiqi yanaşma
- Detallara diqqət
- Kompwter bilikləri: MS office, AutoCAD
Əmək haqqı iş təcrübəsi və peşəkar keyfiyyətlərinə əsasən müəyyən olunacaqdır.
Maraqlananlar CV-lərini elektron ünvanına 20.10.2022-ci il tarixinə qədər göndərə bilərlər. Elektron məktubun mövzu (subject, тема) hissəsində “Layihə meneceri” yazmaq tələb olunur. Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Oxşar vakansiya siyahısı:
430₼
İstehsal xəttində nəzarətçiAyan MMC İstehsal xəttində nəzarətçi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Tekstil meneceri
QAYO MMC Tekstil meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Texniki dəstək üzrə mütəxəssis (Helpdesk)
Mətanət A Şirkətlər Qrupu Texniki dəstək üzrə mütəxəssis (Helpdesk) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...