Qısa məzmun
Mətanət A Marketinq Departamentinin Direktoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
İşin təsviri:
- Zəruri qısa və uzunmüddətli fəaliyyəti planlaşdıraraq marketinqin effektivliyinə öz töhvəsini vermək; fəaliyyət növünü və istiqamətini tövsiyə etmək; direktivləri tətbiq etmək;
- Hər məhsulun marketinq planı və proqramlarını inkişaf etdirərərək bazarda pay əldə etmək, təşviqat kampaniyasını istiqamətləndirmək;
- İstehsalın və məhsulun reallaşdırılmasının perspektiv və cari planlarının tərtibində, yeni satış bazarlarının və məhsulun yeni istehlakçılarının müəyyən edilməsində Marketinq Departamentinin iştirakını təmin etmək;
- Müvafiq departament və şöbələrlə birgə marketinq, reklam və ictimaiyyətlə əlaqələr üzrə tədbirlər planının və illik büdcəsinin hazırlanmasında iştirak;
- Xüsusi müştəri xidmətləri proqramını təşkil və inkişaf etdirərək müştərilərlə əlaqəni təmin etmək;
- Konvensiyalarda, illik toplantılarda, ticarət assosiasiyalarında və seminarlarda şirkətin iştirakını təmin etmək;
- Bazarın vəziyyətinin araşdırılması, analizi və interpretasiyası yolu ilə qısa və uzunmüddətli proqnozları və hesabatları hazırlamaq;
- İndiki və gələcək bazar tendensiyasını təyin etmək və qiymətləndirməklə hazırkı və gələcək məhsullara təsir göstərmək;
- Bazarın inkişaf statistikasının analizinə uyğun olaraq mövcud olan məhsulların istfadəsinin inkişafı; məlumatı əldə etmək və analiz etmək; daxili və xarici mənbələrdən istifadə etmək;
- Marketinq məlumatlarını əldə edərək tərtib etməklə təhqiqat bazasını təmin etmək;
- İllik büdcəni hazırlayaraq maliyyə hədəflərinə çatmaq; xərclərin cədvəlini yaratmaq; doğru addımların atılmasında təşəbbüs göstərmək;
- İşçilərin planlaşdırılması və təyin olunması ilə Marketinq Departamentinin əməliyyat tələblərini yerinə yetirmək; işin nəticələrini izləmək;
- Məlumat, təhsil, təcrübə əldə etmək imkanları yaradaraq marketinq işçilərini inkişaf etdirmək;
- Uğurlu nəticələr əldə edərək komanda işinə öz töhvəsini vermək;
- Bazarın real və potensial alıcılarının tələbatının ödənilməsinə yönəlmiş araşdırmalar aparmaq;
- Araşdırmaların aparılması üçün iş planları və proqramları hazırlamaq;
- Rəhbərliyin tapşırıqlarının yerinə yetirmək.
İş şəraiti:
- İş saatı: 09-00-dan 18-00-dək;
- İş günü: Həftənin 5 günü.
Əmək haqqı: Razılaşma yolu ilə.
Tələblər:
- Təhsil: Marketinq, iqtisadiyyat, biznes iradəçiliyi, menecment üzrə ali təhsil (MBA dərəcəsi arzuolunandır);
- Yaş həddi: 28-45;
- İş təcrübəsi: Marketinq sahəsində minimum 5 il, o cümlədən idarəetmə sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi;
- Kompüter biliyi: Word, Excell, Power Point, Internet;
- Dillər: Azərbaycan və Rus dili əla səviyyədə, İngilis dili arzulolunandır.
Şəxsi keyfiyyətləri:
- Fikrini izah etmək qabliyyəti;
- İşə planlı yanaşması;
- Ünsiyyət yaratmaq bacarığı;
- Fəal olması;
Əlavə şərtlər:
- Ezamiyyət imkanları;
- Sürücülük vəsiqəsi;
- Şəxsi avtomobilinin olması;
- Xarici pasport.
Əlavə tələblər:
- Analitik düşünmə və analiz qabiliyyətinin olması, işinə vicdanla yanaşan, dəqiq və dürüst olması tələb olunur.
Qeyd:
- CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək e-mail ünvanına göndərin
Oxşar vakansiya siyahısı:
Digital marketinq üzrə texniki mütəxəssis
Mətanət A Şirkətlər Qrupu Digital marketinq üzrə texniki mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Старший Бренд-менеджер
ADORE kompani Brend menecer vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Təlim və inkişaf şöbəsinin koordinatoru
ADORE kompani Təlim və inkişaf şöbəsinin koordinatoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
SMM Təcrübəçi (ödənişsiz)
Giperaks.az SMM Təcrübəçi (ödənişsiz) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
500 — 601 ₼
SMM mütəxəssisKepro Estetik Klinika SMM mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...