Qısa məzmun
TEZİBU Marketinq Meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
İş haqqında məlumat:
- Şirkətin marketinq strategiya və planının işlənib hazırlanılması;
- Bazardakı hədəf auditoriyasını və rəqabət mənzərəsini anlamaq üçün bazar araşdırmalarının aparılması;
- Marketinq sahəsinin inkişafı məqsədilə daim yeni axtarışlar edilməsi və müvafiq istiqamətlər barədə rəhbərliyə məlumat verilməsi;
- Uzun və qısa müddətli strateji marketinq planlarının yaradılması, inkişaf etdirilməsi və həyata keçirilməsi;
- Yeni layihələrin işlənilməsi və həyata keçirilməsi;
- Satış planının hazırlanması, həyata keçirilməsinə nəzarət edilməsi;
- Müştəri bazası üzrə bazar araşdırması aparılması, nəticələr əsasında analizlərin aparılması və inkişaf kanallarının müəyyən edilməsi;-
- Kampaniyaların hazırlanması, satışa elan edilməsi, test edilməsi, tətbiqinin izlənilməsi;
- Digital Marketinq üzrə kampaniyaları təşkili, idarəsi və nəzarət edilməsi;
- Şirkətin sosial şəbəkələrdə PR-nın aparılması, sosial mühitdə daha çox tanıdılması və sosial şəbəkələrin inkişaf etdirililməsi;
Namizəd üçün tələblər:
- İqtisadiyyat, marketinq və ya biznes idarəçiliyi üzrə ali təhsil
- Müvafiq sahədə ən azı 10 illik iş təcrübəsi
- MS Office (Word, Excel, Power Point) yüksək səviyyədə bilmək, digər dizayn proqramlarında işləmə bacarığı namizəd üçün üstünlükdür;
- Dil bilikləri: Azərbaycan əla səviyyədə, rus və ingilis dili yaxşı səviyyədə.
- Yüksək analitik qabiliyyətə, ünsiyyət və təqdim etmə bacarıqlarına malik olmaq
- Düzgün yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq
- Əmək haqqı – razılaşma əsasında.
- Əlaqə: (051) 201 35 31
- İş rejimi: 09:00-18:00.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu (subject) hissəsinə “Marketinq Meneceri” yazaraq hr@tezibu.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Qeyd: Yalnız uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Məhsul üzrə menecer
Kontakt Home Məhsul üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Marketing manager
İceland şirkəti Marketing manager vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...