Qısa məzmun
Ə/h razılaşma yolu ilə.. Papa John’s Marketinq meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Tələblər:
- Marketing sahəsində 5 il iş təcrübəsi
- Fundamental Marketinq və Digital marketing üzrə bilikləri
- Azərbaycan, Rus və İnglis dilində sərbəst danışıq mutləqdir.
- Ali təhsil mütləqdir
- Yüksək idarəcilik və təşkilatcılıq bacariqları
Öhdəliklər:
Marketinq planlaşdırılması və hesabatlar
- Şirkətin marketing siyasətinin planlaşdırılması
- Reklam və tanıtım ehtiyaclarının təyin edilməsi
- Ötən dövr üzrə marketing fəaliyyətinin nəticələrini nəzərə alaraq, illik marketing-təqvimi hazırlanması
- Bazar araşdırılmaları, rəqiblərin qiymətləndirilməsi və lazımi analizlərin aparılması.
- İaşə sahəsində bazarın qiymətlərin, çeşidin, carı təkliflərin öyrənilməsi və lazımi analizlərin aparılması
- Büdcələmə
Kampaniyalar və dizayn
- Aylıq promoaksiyalarını və təkliflərini hazırlanması
- Qrafik dizayn içlərinin nəzarəti
- Marketinq fəaliyyətinin nəticələrin və statistikasını tərtib etmək
- Nəticələrin təqdimatı üçün prezentasiyaların hazırlanması
Françayzinq hesabatları
- Papa John’s beynəlxalq ilə daimi danışıqların və məsləhətləşmələrin aparılması.
- Tələb olunan hesabatların hazırlanması və göndərilməsi (Satış üzrə hesabatlar, marketinq təqvim, satılan məhsullar üzrə hesabat və s.)
Digital Marketinq
- SMM üzrə biliklər (Instagram, Facebook, Twitter, YouTube və digər platformalar)
- SMM üzrə xidmət göstərən şirkətin işlərinə nəzarət
- SMM aylıq konktetin təstiqlənməsi ( Instagram, Facebook)
- SEM (Google Ads)
- Targeting ( Facebook Business, Google remarketing)
- Analytika (Google Analytics)
- Email və SMS Marketing
- Sosial şəbəkələrdə və saytda carı aksiyalara dair bannerlərin və postların yerləşdirilməsinə nəzarət və sosial şəbəkələrdə aksiyaların keçirilməsinə dair büdjənin müəyyənləşdirilməsi, büdjə xərcləri hesabatının aparılması
- Online Sifariş saytınında yaranan problemlərin üzrə İT menecerə və işləyən beynalxalq şirkətlərə məlumat verilməsi və problemlərin həll ediməsinə nəzarət
- Online Sifariş saytınında dəyişiklik edilməsi və aksiyaların tərtibi (İT menecer ilə və işləyən beynalxalq şirkətlərlə birlikdə)
Offline marketinq və reklam daşıyıcıları
- Outdoor reklamlar (Metro, Bilbodlar, Liftlər, Avtobuslar və s)
- Bukletlərin paylanması üzrə planın tərtibi və nəzərəti
- Bütün reklam materiallarının vaxtında dizayn və çap olunmasına nəzarət və həmin reklam materialları ilə restoranların təchiz edilməsini təmin etmək.
- Restoran menyusuna nəzarət (yeniliklərin əlavə edilməsi, menyunun vəziyyətinə nəzarət, restoranların yeni menyularla vaxtında təşhiz edilməsi).
Partnyorluq , tətbirlər və sponsorluq
- Potensial partyorların tapılması
- Partyonlar ilə birlikdə aksiyaların hazırlanması
- Lazım olan prezentasiyaların və dizaynların hazırlanması
- Büdcənin tərtibi
- Sponsorluq və tətbirlər üçün hesabatların və budcəsinin hazırlanması
- Tətbirlər üçün lazım olan reklamın hazırlanması və tətbir vaxtı nəzarət
Müştəri xidmətləri
- Online sorğu platformanın tərtibi
- Müştərilər tərəfindən olan şikayətlərə ciddi nəzarət (sosial şəbəkələrdə, telefonla zənglər, anket-sualçıda olan şikayətlər)
- Müştərinin şikayətinə dərhal reaksiya vermək və rəhbərliyə həmin şikayət barədə məlumat vermək.
İş Şərtləri:
- 6 günlük iş günü
- Rabitə xərclərinin şirkət tərəfdən ödənilir.
- İş yeri şəhərin mərkəzində yerləşir
- İşə qəbul tam rəsmi əmək qanunvericiliyinə uyğun olaraq həyata kecirilir
Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlər öz ərizə formalarını (CV) “Marketing Manager” mövzusu altında elekton ünvanına göndərə bilərlər.
Oxşar vakansiya siyahısı:
500 — 601 ₼
SMM mütəxəssisKepro Estetik Klinika SMM mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Aparıcı Rəqəmsal Analitika Mütəxəssisi (Senior Digital Analytics Specialist)
Azərbaycan Hava Yolları QSC Aparıcı Rəqəmsal Analitika Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
1200 — 1500 ₼
Məhsul üzrə menecerKontakt Home Məhsul üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
1000₼
Sosial Media MütəxəssisiRam Solutions MMC Sosial Media Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edur. ...