İşçiyə qoyulan tələblər:
- İş təcrübəsi: 3 il;
- Təhsil: ali;
- Yaş: 25/35;
- Sosial media planlama və idarəetmə təcrübəsi, işə yaradıcı yanaşma;
- Sosial medianın trendlərini bilmək və hakim olmaq;
- Yaradıcı və analitik düşüncə;
- Gündəmi izləmək və analiz etmək;
Vəzifə öhdəlikləri:
- Mövcud qanunvericilik, daxili siyasət, strategiyalar və rəhbərlərinin əmrləri əsasında satış proqramına uyğun olaraq müəssisənin daxili və xarici marketinq işlərinin həyata keçirilməsi;
- Marketinq büdcəsinin müəyyənləşdirilməsi və idarə edilməsi;
- Marketinq bölməsinin illik büdcəsinə uyğun reklam və marketinq aksiyalarının təşkili və həyata keçirilməsi;
- Məhsul portfeli üçün araşdırma aparılması və rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Rəqiblərin marketinq, satış fəaliyyəti haqqında məlumat toplanması və rəhbərliyə məlumat verilməsi;
- Reklamların sifarişinin hazırlanmasına nəzarət edilməsi və reklam fəaliyyətinin təmin edilməsi;
- Kütləvi informasiya və reklam vasitələri ilə əlaqələrin yaradılması;
- Media monitorinq hesabatlarının və araşdırmalarının nəticələrinin izlənilməsi və qiymətləndirilməsi;
- Xarici satış kanallarını (İnternet, SMS, Mobil, web portallar və s.) müəyyən edib strategiya və inkişaf planı layihələrinin hazırlanması, onlara nəzarət edilməsi və təhlilin aparılması.
- Korporativ müştərilərin axtarışının həyata keçirilməsi, onlarla görüşlərin təşkil edilməsi və əldə edilən nəticələr barədə təqdimatın hazırlanması;
- Müştəri risklərinin nəzarətdə saxlanması üçün lazımi tədbirlərin görülməsi və rəhbərliyə məlumatın verilməsi;
- Şirkətin satış seqmetinə uyğun marketinq araşdırmalarının aparılması və bu araşdırmalar əsasında biznes planın hazırlanması;
- Reklam aksiyalarının analiz edilməsi, onların səmərəliliyi və nəticələri haqqında hesabatın hazırlanması;
- Müəssisənin və şöbənin reqlamentinə uyğun görülən işlərin nəticələrinə əsasən həftəlik, aylıq və illik hesabatların rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- İstifadə olunan saytların effektivliyinin təhlil edilməsi;
- İnternetdə bazara çıxarılan məhsulun irəli getməsinin təhlil edilməsi;
- Bütün regional marketinq fəaliyyətlərin tənzimlənməsi və bu fəaliyyətlərin icrasına nəzarət edilməsi.
İş şərtləri:
- Stabil iş
- Icbari sığorta
- Əmək haqqı: Razılaşma əsasında;
- İş vaxtı: 9.00 – 18.00
- İstirahət günləri: Şənbə və Bazar günü.
Maraqlananlar öz CV formalarını göndərə bilər (məktubun mövzu bölməsində “Marketoloq” qeyd etmək mütləqdir, əks halda namizədliyinizə baxılmayacaqdır).
Yuxarıda qeyd olunanları nəzərə alaraq bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Oxşar vakansiya siyahısı:
500 — 601 ₼
SMM mütəxəssisKepro Estetik Klinika SMM mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Aparıcı Rəqəmsal Analitika Mütəxəssisi (Senior Digital Analytics Specialist)
Azərbaycan Hava Yolları QSC Aparıcı Rəqəmsal Analitika Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
1200 — 1500 ₼
Məhsul üzrə menecerKontakt Home Məhsul üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
1000₼
Sosial Media MütəxəssisiRam Solutions MMC Sosial Media Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edur. ...