Qısa məzmun
Azerconnect Məlumatların idarəedilməsi və inzibati dəstək üzrə bölmə rəhbəri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Şirkət : Azerconnect
Funksiya : İnsan Resursları
İş qrafiki : Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək. İşin tələblərinə əsasən ofisdən və evdən çalışa biləcəksiniz
Son müraciət tarixi : 15 Oktyabr 2021
Müqavilə müddəti : Daimi
Azerconnect İnformasiya və Kommunikasiya Texnologiyaları sahəsində korporativ müştərilərin ehtiyaclarına uyğun xidmətlər və optimal həllər təqdim edən B2B (Business to Business – Biznesdən biznesə) şirkətdir.
Komandamıza qoşulmaqla siz rəqabətli, yenilikçi və həvəsləndirici korporativ mühitdə yerli və xarici peşəkarlarla çalışmaq, telekommunikasiya sahəsində təcrübə və səriştə qazanmaq, karyerada irəliləmə və inkişaf etmək imkanı əldə edəcəksiniz.
Məlumatların idarəedilməsi və inzibati dəstək üzrə bölmə rəhbəri olaraq sizin vəzifə öhdəlikləriniz:
- Rəhbərliyin təyin etdiyi dövr ərzində, Büdcəyə Nəzarət Şöbəsinin tələblərinə uyğun olaraq İnzibati Bölmənin illik büdcəsini hazırlamaq;
- Müdriyyətin təlimatına uyğun və təyin olunmuş vaxt çərçivəsində siyasət, prosedur və təlimatları hazırlamaq və olara müvafiq dəyişikliklər etmək;
- Ərazilərin təmizliyinin və iş yerlərinin, xidmət sahələrinin xidmətə hazır vəziyyətdə saxlanılmasını təşkil etmək və onlara nəzarət etmək;
- İaşə/ ofis, mənzillərin kirayəsi və kommunal xidmətlər / resepşn işləri / tərcümə / səyahət və miqrasiya xidmətlərini təşkil etmək, iş prosesinə nəzarət etmək və
- kmilləşdirmək;
- İnzibati bölmə ilə əlaqədar sənədlərin (hesab-faktura, müqavilələ, PO-ların, və s.) dövriyyəsinə nəzarət etmək;
- Təchizatçılar ilə əlaqə yaratmaq və danışıqlar aparmaq, ödənişlərinə nəzarət etmək;
- Xidmət keyfiyətini nəzarətdə saxlamaq, daxil olan / çıxan zəngləri monitorinq etmək, mütəmadi olaraq xidməti inkişaf etdirmək və təkmilləşdirmək;
- İnzibati bölməyə aid tenderləri başlamaq, izləmək və dəyərləndirmək və ASR-ları hazırlamaq;
- Şirkət üzrə sənəd dövriyyəsini mövcud prosesə uyğun qaydada təşkil etmək və mütəmadi olaraq təkmilləşdirmək;
- Şirkət sənədlərinin arxivləşdirilmə prosesini idarə etmək və sənədlərin toplanılması, saxlanılması və ləğvinə dair standartlar tətbiq etmək;
- Bölmə üzrə proseslərin diqitalizasiyası üzrə layihələri aparmaq və gedişatını idarə etmək;
- Biznes prosesi üçün mühüm olan materialların ehtiyatını təmin etmək; hər material üçün minimum ehtiyat həddini müəyyən etmək, sorğuların icrası üçün tələb olunan mterialların alınmasını təşkil etmək.
Vəzifənin tələbləri:
- Ali təhsil;
- Uyğun sahələrdə 2-4 il iş təcrübəsi;
- Mükəmməl Azərbaycan, Rus və İngilis dili biliyi (yazma və danışma);
- Güclü ünsiyyət bacarığı;
- Komandada işləmək bacarığı və əməkdaşlıq;
- Liderlik bacarığı;
- Konseptual düşünmə bacarığı;
- Presentasiya etmə bacarığı;
- Nəticə yönümlü
- Data visualizasiyası;
- MS Ofis programlarının bacarıqlı istifadəçisi (Excel, PP, Word)
- Müştəri yönümlü, Şirkətin fəaliyyət, strategiyası və biznes modelini anlamaq;
- Tapşırıqların müəyyən olunmuş vaxtda və dəqiq icra olunması.
Müraciət etmək üçün:
Müraciət etmək üçün bu linkə keçid almağınızı xahiş edirik.
Şirkətimzdə mövcud digər vakansiyalarla tanış olmaq üçün www.azerconnect.az səhifəsinə keçid ala bilərsiniz.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...