Qısa məzmun
Smart Sweet Menecer/Administrator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Əsas Vəzifələr:
- Məkanın ümümi iş rejiminə nəzarət və idarəedilməsi
- Lazimi məmulatların alınması, bölgüsü və nəzarət edilməsi
- Müştərilərlə birbaşa ünsiyyətin qurulması
- Əməkdaşların iş rejiminə və digər mağazadaxili administrativ məsələlərə nəzarət edilməsi
- Günlük və həftəlik lazımi hesabatların tərtib edilməsi
- Mağazanın məhsullarının tanıtımı və yayımı yönündə sosial şəbəkələrdən düzgün və aktiv şəkildə istifadə edilməsi
- Müxtəlif layihələrin təşkili və idarə olunması
- Əməkdaşlıq edilən obyektlərlə daim əlaqələrin saxlanılması və izlənilməsi
- Gündəlik veriləcək işləri ilə bağlı öhdəliklərin yerinə yetirilməsi
Bilik və Bacarıqlar:
- Mükəmməl səviyyədə Azərbaycan və Rus, başlanğıc səviyyədə İngilis dili bilikləri
- Müvafiq təhsilin olması üstünlükdür
- Sosial şəbəkələr və onlardan aktiv istifadə barədə mükəmməl biliyə sahib olmaq
- Sosial marketinq barədə ətraflı məlumat və geniş təcrübə
- Kreativ, təşəbbüskar, işgüzar, ünsiyyətcil və məsuliyyətli olmaq
- Müasir trendlər və mağazanın fəaliyyəti ilə əlaqəli bütün tədbir və layihələr barədə ətraflı məlumatlı olmaq
- Yaradıcı düşünmə qabiliyyətinə malik olmaq
- Daim öz üzərində çalışmaq və öyrənməyə meylli olmaq
Maraqlanan namizədlərdən 30 Aprel 2022-ci il tarixinə kimi öz CV-lərini email ünvanına göndərməli xahiş olunur.
Zəhmət olmasa başlıq yerində vəzifəsinin adını – “Menecer/Administrator” qeyd edəsiniz.
mənbə: jobsearch.az
Oxşar vakansiya siyahısı:
AzəriMed QSC Loyallıq üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Mətanət A İşə qəbul üzrə baş mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
AzəriMed QSC Təlim və motivasiya üzrə əməliyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Super Toys İR üzrə Direktor vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
https://qlor.me/m6z3057ndc Təsvir Обязанности: • Подготовка соответствующих баз данных по обучению; • Выпо ...
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Kadrlar şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...