Qısa məzmun
Ə/h razılaşma yolu ilə. Vugma Qida Məhsulları Mühasib vəzifəsiü üzrə vakansiya elan edir. Məntiqli və analizetmə qabiliyyətinə malik olmalıdır.
İşin təsviri:
- Anbar sənədlərinin işlənilməsi – mal satışının 1C proqramına daxil edilməsi ;
- Aylıq inventarizasiya sənədlərinin işlənilməsi;
- Debitor və kreditorlarla üzləşmə aktlarının hazırlanması;
- Günlük stoka- anbar giriş və çıxışına nəzarət edilməsi;
Tələblər:
- Müvafiq sahə üzrə Ali təhsil;
- Mühasibatlıq sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi ;
- 1C 8.3 (rus)versiyasını bilməli;
- Microsoft Office və Excel proqramını əla səviyyədə bilməli;
- Məntiqli və analizetmə qabiliyyətinə malik olmalıdır.
İş qrafiki:
- Bazar ertəsi – Cümə: 09:00 – 18:00
- Şənbə: 09:00-13:00
- Nahar şirkət hesabına
Maraqlanan namizədlər mövzu yerində “Mühasib” yazmaqla CV-lərini kamala.samadova@vugma.az ünvanına göndərə bilərlər.Yalnız qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlərin CV-nə baxılacaqdır.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Karvan2002 MMC Mühasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Ə/h razılaşma yolu ilə. Xalq Bank Kredit İdarəsinin Hesabatlıq şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Mətanət A şirkəti Mühasib vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
GL ASC-dən Şabran şəhərində yerləşən filialları üzrə Xəzinədar əməliyyatçı işçi qəbulu elan edir. ...
Max Print Baş mühasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Dəqiqlik, detallara diqqət yetirmək qabiliyyəti olmalıdır. ...
Yelo Bank ASC PL/SQL üzrə kiçik mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Xalq Bank şirkəti "Şəki" filialının Kredit şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
ATB Bank Dayanıqlı inkişaf (ESG) üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Hajigabul Poultry Farm Company Audit Üzrə Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Hajigabul Poultry Farm Company Mühasib ( Şəmkir ) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
PASHA Bank Qeyri-maliyyə Risklərinin İdarə Edilməsi şöbəsində İnsidentlərin İdarə Edilməsi üzrə Baş Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...